-
För vår del också, men vi gör vårt sista försök nu i Augusti och efter det så kommer vi inte veta vad vi skall göra av alla pengar som blir över.myran6801 skrev 2011-08-04 21:06:24 följande:För vår del går pengarna åt att göra IVF
-
Visar stickorna något utslag alls efter ÄL? Eller går värdet tvärt ned?
-
Självklart!Zinfandel skrev 2011-08-04 21:27:53 följande:På bebisen väl har hört att de behöver ett & annat
Tack alla för erfarenheter angående ÄL.
Förhoppningsvis ger augustins IVF resultat så vi slipper bry oss i framtiden, men annars har jag värdefull information och ska ladda med MÅÅÅNGA ÄL stickor.. -
Kalimero, Lycka till.
Håller tummarna. -
Nu är den sköna sommaren slut. Vi flyttade hem från landet igår kväll efter 6 veckor och börjar jobba imorrn.
Vi får se om vi lyckades taijma något mys den rätta dagen och om det i så fall gav resultat. -
Det enda som rekommenderas när man försöker bli gravid är ju alvedon och panodil och liknande.
Både Ipren och diklofenak och deras "syskon" skall man väl undvika om man försöker bli gravid eller om man är gravid. På Voltaren står det på utsidan av paketet att "Om du försöker bli gravid skall Voltaren T undvikas och endast användas efter läkares ordination" och jag har för mig att det står något likanend på Ipren och jag tror att Ipren är värre ändå.
Förra året hade jag en plågsam inflammation i ena höften och var då i kontakt med IVF läkare angående diklofenak kur och hon ville den skulle vara avlustad innan vi satte igång och sprutade.
Du kanske kan använda Citodon om inte Alvedon hjälper.
Annars brukar jag få Stesolid och Alvedon vid Äggplock. Men då är jag rätt borta och behöver ledas från britsen. -
Men om de har sagt det så kanske du skall ta Burana (som var samma som IPREN) om den var bra för dig senast.
Kalimeros andningsövningar är säkert ett bra komplement -
Fruttan, full fart! Lycka till.
-
LenaFena: Grattis!!!
Snösport: Ja vad skall man säga. Härligt med stor kärlek. Grattis och lycka till. -
Slemmis vad skönt att det gick bra.
Turlid jag håller tummarna i morgon och hela veckan. Det låter lovande med en livlig bebis.