• Nu Syskon

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Har inte hunnit läsa mer än att Enya har plussat. GRATTIS!!!!!! Massor av kramar till dig och magen

• Nu Syskon

...men Enyas plus måste väl ha varit den viktigaste händelsen idag?
    Måste tyvärr fortsätta jobba men ska läsa ikapp ikväll.

• Nu Syskon

Enya, Jag ler med dig idag också, hoppas din lycka smittar på oss andra så vi plussar också.Skrattande
    Maryhe, det låter ju väldigt lovande

SJälv har jag molvärk till och från, jag har inte riktigt gett upp än, men det känns inget bra. IMorrn och på måndag är nog de mest kritiska dagarna, klarar jag dem så börjar hoppet tändas.

• Nu Syskon

Nu är det kört för oss, mens i natt

Får se när vi kör FET, men jag har svårt att tro på det ska ge något resultat, men det är klart att vi skall unyttja den minimala chansen.

• Nu Syskon

Tack alla gullisar här inne! Jag mår rätt bra faktiskt. Är ute och städar i skogen på vår allmänning.

Jag har svårt att tro på FET för mig eftersom jag har haft kanske 17 toppembryon som inte tagit sig + 2 FET och då känns det som om den stackarst ensamma frysta eskimån vi har kvar, har rätt små chanser.

En positiv sak dock var att när jag sa till maken i morse "att du vet att detta betyder att det antagligen aldrig blir några fler barn" då sa han att det behöver vi inte prata om idag vi kanske gör en ny plan. Detta gjorde mig rätt glad för det betyder att vi kanske gör ett fullt fösök till trots allt.

• Nu Syskon

Vad tråkigt hönan och skytten.

Jippey! hurra hurra för Boe.

För mig hr det hänt något konstigt, blödningen har slutat. Jag var 100% att det var kört. Jag har alltid fått mens på dag 10 de andra 9 misslyckade försöken. Den gången jag blev gravid kom det ingen blödning alls.
    Efetrsom jag trodde det var helt kört arbetade jag som skogshuggare igår och avslutade med en middag med ett glas vin.
    Hmm.sedan igår förmiddag ingen blödning alls, inget ont i magen på hela dagen, jag är försiktigt positiv och känner mig som en drama queen

Nu får vi se hur det går, men jag behandlade också i somras med flagyl + (svamp medel kommer inte ihåg villket) + ludmillas efterkur lactal och ovesterin

• Nu Syskon
    Enya70 skrev 2011-09-12 21:24:17 följande:
    Men Solig. Jag hade ju också en blödning på RD10 och plussade på TD RD14. Det kan ju gå bra det här. Håller tummarna!
    Jag hoppas verkligen att samma händer mig men jag vågar inte tro något ännu.
  • Nu Syskon

Grattis Maryhe! Så glad för din skull. Nu får vi se om det blir trillingar

Själv småblöder jag igen sedan idag på eftermddagen, så nu är jag beredd att ge upp igen men skall avvakta tills imorrn. Jag har ont imagen men tycker inte det är mensvärk, snarare katarr eller luft, liksom högre upp i magen. Inte så hoppfull som jag var igår.

• Nu Syskon

Hönan. Angående kosttillskott så jag ta ungefär det som listats ovan + att jag brukar ge mannen zink och magnesium med gott resultat. (om ni nu hade manlig faktor). Fast nu skulle du göra FET va?

• Nu Syskon

TD nästa onsdag den 20/9 på dag 20 men jag antar att blödningen kommer tillta om det är mens, ch i så fall ger jag upp hoppet för denna gång.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?