• tjorven01

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Jajemen myran
    Det har jag vill du att jag ska skicka?
    Inboxa din adress så skickar jag imorgon
    Kram fina

• tjorven01

Oj
    Har vi två brudar här idag
    Tuvalina och underverket
    Åhhhhh hoppas sååååå att denna dag ska bli allt ni drömt om och lite till
    Njut av dagen festen varandra och de minnen som ni kommer att få bära med er resten av livet
    Kramar i massor

• tjorven01

Zin
    Stort lycka till imorgon
    Vi åker till Barcelona idag så jag kommer inte att kunna kolla FL särskilt ofta men du ska veta att du har allt mitt för ett hållbart plus denna gång

• tjorven01

Till alla er underbara brudar

Trevlig sommar
    Hoppas på att få se många plus när jag är tillbaka från semestern

• tjorven01

Zin
    Stort grattis från Barcelona

Linköping
    Usch vad tufft ni har det
    Tankar och kramar till er

Myran
    Har brevet kommit fram?

• tjorven01

Usch
    Måste bara berätta om landningen i söndags kväll
    Hade ont i nedre delen av magen större delen av flygresan och började genast nojja över att pajas inte klarade av det ökade trycket i kabinen
    Sedan när vi skulle ner för landning blev planet träffat av blixten mitt i åskvädret och skickade planet sidledes
    PANIIIIK och tårarna började spruta
    För ALLT
    För barnlösheten, för att vi äntligen blivit gravida, för att mannen har ngn åkomma som vi inte vet vad det är (psykiskt hoppas vi men vi vet inte)
    Och till sist men inte minst
    Skulle vi dö nu????
    Inflygningen tog till sist en halvtimme xtra men vi kom till slut ner på marken
    Puuuuuh
    Nu behöver vi ett par dagar för att återhämta oss men solen skiner och det är underbart här

Massa kramar till er

• tjorven01

Men Myran
    Nu blir jag orolig
    Skickade ju brevet redan i lördags
    :-/
    Hoppas det dyker upp snart

• tjorven01

Mamman030
    Jag plussade inte ens å min BIM utan först en v senare och det håller ff i sig
    Alla plussar inte på RD 6 det är oxå därför hcg testerna har så skilda värden
    I den veckan jag testade var värden mellan 100-3000 normalt vilket visar att alla kvinnors hormoner ju stiger olika snabbt

Positiva tankar vännen

• tjorven01

Tack VI4
    Ja mannens hälsa går upp och ner men vi börjar mer och mer ana mönster och det är starkt sammankopplat med det mentala vilket gör att vi än mer misstänker/hoppas att det är psykosomatiskt för då finns det chans till bot

Ang DHEA så bad min immundoc mig sluta med DHEA när jag väl börjar stimulering mer vet jag inte om upplägg och min doc på KI godkände att jag åt DHEA men kunde inget om det annars

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?