IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Åhhhh Tuvalina
Skulle först beklaga men nu blev det ju ett rungande Grattis istället
Tänk vad fantastiskt
Att en liten rackare iaf klamrade sig fast
Nu är alla tummar och tår kopplade för er
Kram
Åhhhh Tuvalina
Skulle först beklaga men nu blev det ju ett rungande Grattis istället
Tänk vad fantastiskt
Att en liten rackare iaf klamrade sig fast
Nu är alla tummar och tår kopplade för er
Kram
Åhhhh Tuva
Ruvardag 7 idag
Jag håller allt jag har för plus denna gång
Helt rätt att sluta med prisstegring
Det var order från Dr G till mig oxå när jag åt det
Och på RD 7 behöver man inte känna ngt
Jag kände verkligen inget alls förrän efter BIM
Hahaha tuva
Såg inte ens rättningen förrän nu
Ja jag menade ju så klart prasterone
Till mig sa han dock bestämt att sluta med dem under ruvning (eftersom det var typ något manligt hormon???? el. typ släkt med testo????? el ngt sådant) nu kanske jag var helt off men jag skulle iaf INTE ta det under ruvning enl honom och han verkade ha rätt bra koll på det
Däremot så tror jag inte att det kanske skadar men om det ska förbättra äggkvaliten så gör det ju knappast skillnad under ruvning
Jag har inte vågat skriva in mig i listan då jag ju inte har åldern emot mig och jag vet ju hur ni andra kämpar
Jag hittade denna tråd mest för att jag var utdömd på svenska kliniker efter alla Ivf och här fanns ni med stöd och kunskap
Så jag tyckte jag kavlade in av den orsaken men visst
Jag skriver gärna in mig när jag har tillgång till datorn (blir lite meckigt från mobilen)
Faktum är att denna tråd är typ nästan den enda jag läser nuförtiden
Tuva
Är sååå ledsen för er skull
Tror att jag har ngn oöppnad fertile xx hemma ska kolla
Kram
Åhhhh sunseed
Du har mina tummar för att det fina plusset håller i sig
Kram
Hemmen och Sunseed
Stort Grattis till fint plus
Hej tjejjer
Har varit rätt frånvarande den sista tiden på grund av nytt jobb och fix inför vår lilla nedkomst
Ville bara meddela er alla att i måndags den 19e kl 08,54 tittade vår lilla Alicia ut
3270gr och 49cm lång
Hon är helt fantastisk sover och äter bra
Skriker i princip aldrig utan gnyr bara lite när hon är hungrig eller när man byter blöja
Är inne i babybluesen nu och tårarna bara forsar dagarna i ända
Tänk att vi fick just henne
Jag önskar såååååå av hela mitt hjärta att ni alla ska få uppleva detta
Och med det vill jag bara konstatera att man inte alltid ska lyssna på läkarnas ord om att det inte kommer att gå
Jag hejjar på er alla
Ska försöka uppdatera mig om vad som hänt är så nyfiken på var ni alla befinner er
Massa kramar
Tack alla underbara fina tjejjer här inne för grattis
Ja allt gick som på ett snöre
Vi valde att göra KS redan v 38+1 på DS och jag skulle aldrig ha valt ett annat förlossningssätt
Vi fick verkligen en fantastisk upplevelse och personalen var kanon
Vi har haft besök här idag men nu ska jag grotta ner mig och ta igen allt jag missat
Jag är verkligen nyfiken på priming
Vad är det för ngt? Är det ngt slags hysto eller?
CFC verkar verkligen ligga i framkant
Kramar
Återigen
Tack för alla grattis
Förlåt om jag kastar mig in med förslag utan att hunnit läsa på men har ni provat homeopatmedicin mot cystan
Min homeopat kände att jag hade ngt på G och gav mig zonterapipunkt att massera och medicin för cystan och 10 dagar senare var den borta
Den hade kanske spruckit av sig själv iaf men min känsla är iaf att det hade effekt
Tack Calimero har inte hunnit lolla artiklarna än men ska definitivt göra det
Tror att det är bra att väcka upp slemhinnan lite så den vaknar till liv
Jag gick på Aku och zonterapi hos Liselott Hagenmalm fantastisk människa som jag ff har kontakt med men för homeopatmedlen gick jag till hennes mamma Majlis Hagenmalm som knappt jobbar längre men det är nog absolut möjligt att få tid om man vill
Hon upptäckte till och med mitt implantationssnitt när hon klämde på mina fötter och frågade genast vad det var
Hon hade då ingen aning om att jag hade gjort hysto men frågade vad jag hade för streck i livmodern
Mycket seriös gammal dam
Fantastiska båda två