Sunseed skrev 2011-05-06 18:09:06 följande:
Jag vill bara hoppa in och säga hej till alla underbara ni!
Jag börjar må oförskämt bra men det har krävt lång tid med akupunktur- och massagebehandlingar för kropp och själ, och jag har fortfarande inte fått tillbaka min klockrena ägglossning som behandlingen verkar ha snott från mig. Däremot verkar akupunkturen ha gjort min menscykel längre än på flera år. Den har ökat med en dag varje månad! Från 24 och nu runt 26-27!!
Så snart ÄL är igång som det ska (snart gissar jag eftersom själen har kommit ikapp med råge samtidigt som jag märker förändringar fysiskt som verkar komma NU först) ska vi prova hemma i lugn och ro över sommaren och om det skiter sig har vi våra eskimåer att ta till i aug/sep.. Vi har alltså valt att skjuta upp eventuell hjälp från klinik ett litet tag... Det känns skönt faktiskt!
Därmed inte sagt att jag kommer att sitta och heja på ER. Jag beundrar er ork och kraft och ni har en supporter i mig här på andra sidan skärmen.
Nu ska jag ha myskväll.
PS.. Jag har blivit 15 år igen. För första gången i mitt liv blir jag snart ägare till en jättehäftig retromoppe som jag ska svischa runt på...
Rättelse: Det är IVF-behandlingen som verkar ha sabbat min ägglossning. Ville bara förtydliga...