IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![Glad Glad](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Tack ska ni ha för att ni tänkt på mig. Känns deppigt efter märkligt resultat, på sprutdag 5 endast 4-5 mm slemhinna och en follikel på 11 mm. Sen små ca 4 per sida på 4-6 mm. Har aldrig haft så tunn slemhinna eller små folliklar på motsvarande dag. Vet ej om det beror på att det var tveksamt om jag nu började på cd 2 då jag fick mens lördag kväll och började spruta söndag kväll efter att ha rådfrågat Svend.
Frågan är om de små ens kommer igång? Kanske det är en dålig cykel efter allt strul sedan jag fick avbryta i maj och mensen inte kom förrän på cd 51. Nu kom den på cd 24. Har aldrig haft så konstigt innan.
Väntar på att CFC ska höra av sig efter inringt resultat. Har bokat VUL på lördag men gissar det kanske är för tidigt för att se om något hänt.
Tack Mamma gås!
Ibland funderar jag på om de nya Menopur-sprutorna man får med i paketet verkligen funkar. De är så små och tunna kontra de gamla och mitt magfläsk är en rätt tjock historia. Bara det kommer in i kroppen ordentligt och inte fastnar i fettet...
TyckOmMig - jag bad om morfin (Rapifen) i armen hos CFC och fick det. Så oroa dig inte!