IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Vink-vink till alla, nu är det nervigt! Håll de små tummarna.
Vink-vink till alla, nu är det nervigt! Håll de små tummarna.
Tummarna hjälpte! Äntligen hemma på väg från Arlanda med tre stycken embryon i last. Alla klarade sig, jag som bävat för att det kanske fanns en liten skrutt kvar bara i bästa fall. Döm om min förvåning när det fanns en 4- och 5-cellig av top score samt en 2-cellig som lab-kvinnan trodde var på väg att dela sig vidare. Fick alla tre. De var väldigt glada på CFC och berömde det fina resultatet, Astrid gjorde återföringen och de tittade med hjälp av ultraljud utanpå magen när de satte tillbaka. Så nu är jag lättad! Grattis Inanna till två fullpoängare!
Vad glad jag blir att mitt ET är liknande ditt Enya! På Sophiahemmet där vi gjort de flesta försöken tittade man inte alls vare sig på ut- eller insida med VUL. De satte bara in dom "på känsla".
Ja Maryhe och Zinfandel, 100 % utdelning hade jag aldrig ens vågat tänka. Kram och tack för hejjandet!
Ja Inanna, kul! Nu vill jag bli sövd i två veckor...
Ja vilket bök myran. Försök få de recept du behöver komplettera med utskrivna av vår gyn eller hon i Solna. Så får du pussla ihop kanske ett hos Standkliniken och ett på CFC. Kan du planera dagarna i tid så finns det rätt bra priser. Mitt VUL i lördgags kostade ironiskt inte mycket mer än hos gyn i biljettpris. Men det tar tid också att flänga fram och tillbaka till ett annat land bara för en kontroll.
Hoppas du får tag i medicin Maryhe, trist att det ska vara så bökigt.
Hur var det nu, åt du endast vanliga Inofolic efter ET?
Sist men inte minst - vad är det jag läser Sushikatten?????? GRATTIS!!!!! Jag smäller av så underbart!