• Enya70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Maryhe skrev 2011-09-13 23:29:23 följande:
    Tack Enya!
    Min Gyn sa att det var positivt med värk och ilningar, att jag borde testa mig för enligt henne skulle det synas redan med sådana kraftiga symptom. Var livrädd, jag skakade när jag skulle göra testet. Vågade knappt titta på det. Sen Enya, får vi se hur många vi får? Ville Valle och Viktor? SkrattandeFörvånad
    Ja det är såååå läskigt att testa. Vad hade du fö symptom som var så kraftiga? Jättespännande att se vad som är därinne. Kramar från mig igen Hjärta
  • Enya70
    Lenafena skrev 2011-09-14 07:13:12 följande:

Jag får tyvärr ta bort mig från listan, fick missfall igår. Var på sjukhuset igår och graviditeten hade avstannat i v. 7, och jag gick in i v. 10 igår. Nu ska de starta en missfallsutredning eftersom det här var 4e missfallet på raken, och jag hoppas det kan visa vad som är fel. 
    Neeeeejjjj Gråter. Så hemskt. Åh tårarna rinner för din skull. 4e på raken. Jag har haft ett tidigare och är supernojig nu. Massor med styrkekramar till dig och hoppas utredningen visar på ngt konkret som går att göra något åt.
    Hjärta
  • Enya70
    Zinfandel skrev 2011-09-14 14:37:10 följande:
    Hihi, hade vi utgått från mina symptom så hade jag varit 10-barnmor för längesen Flört
    Låter ju lovande Zin Flört
  • Enya70
    Zinfandel skrev 2011-09-14 15:09:57 följande:
    Nu menade jag tyvärr inte denna gång (än) hehe Skrattande
    Men denna gången är ju tvärtomgången, eller hur? Flört
  • Enya70
    Zinfandel skrev 2011-09-14 17:37:30 följande:
    Haha, ja det lät lite bittert men det är grymt med alla dessa biverkningar och så nada..... Man vågar inte lita på dem längre Flört Men kanske, kanske, kanske...... Drömmer
     Ja, tänk om...Drömmer
  • Enya70
    kattenizze skrev 2011-09-14 17:53:42 följande:
    Själv så har jag dessvärre fått problem i min graviditet och riskerar en förtida förlossning. Nu är det vila som gäller. Men barnen mår bra i alla fall och det känns väldigt bra.
    Nejmen Katte! Usch det låter inte bra. Vad har hänt? Vila ordentligt nu Kram Hjärta
  • Enya70
    myran6801 skrev 2011-09-14 20:16:45 följande:
    Zin, gillar oxå när kliniken är öppen för diskussion och andra vägar än dem de alltid tar.
    Glad
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?