IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Skytten, hoppas det är gravidsymtom!!!!! Kram
Skytten, hoppas det är gravidsymtom!!!!! Kram
Mamma gås, här är en till som självklart ställer upp! Inboxa bara!!! Kram
Tjorven, jag skulle behöva inofolic. Vi kan väl höras. Kram
Skytten, diagnosen från alla här inne är entydig!!!! Gravid!!!! Håller tummarna!!!! Kram
Tjorven!!!!!!!!! Finaste finaste!!!!! Grattis!!!!! När allt ser som svårast ut så vänder det!!!!! Älskade vän så glad jag blir för din skull. Kram
Ciara, stort grattis!!!!
Fantastiskt! Grattis Hemulen!! Det är snart bara jag som inte lyckas
Kram
Skytten, tycker så synd om dig. Men kan du inte tjuvtesta!??!
Jag har denna månad haft jätte konstigt nu innan mens, mensvärk på kvällarna flera dagar i rad. Har hur konstigt det än låter bara gått o längtat tills det sätter igång för att slippa ha ont. Brukar på sin höjd ha mensvärk samma dag som mensen kommer och absolut inte så här. Hade det inte varit för att de vanliga spottingarna dök upp hade jag nog kanske hoppats ngt annat än mens. Nu har mensen kommit men inte alls rikligt som den brukar första dagen. Tror min kropp inte riktigt gillade den sista avbrutna ivf:en.
Pp08, härligt att det utvecklas så fint!!!! Du ska se nu går det vägen!!! Kram
Miss B du behöver verkligen inte be om ursäkt. Vissa dagar är det bedrövligt och då behöver man få ur sig skiten. Vi har alla så och därför vet vi så väl hur det är. Vi finns här för varandra, vi stöttar och hejar på. Det är det som är så fantastiskt. Jag vet själv inte hur jag rett ut mina svarta dagar utan er alla. Kram