IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Tjorven, det får bli VUL imorgon
Lycka till du med vännen! Kram
Tjorven, det får bli VUL imorgon
Lycka till du med vännen! Kram
Inga goda nyheter fr vul. Bara två blåsor, en 14 och en 10. Vart tog de andra vägen (i torsdags var det 3 st runt 10 och 3 små, och varför har de inte växt. Känner mig ledsen. Undrar oxå ser de lika bra när de inte gör vaginalt vul?
Har pratat med CFC och de gav mig två alternativ, antingen avbryta eller fortsätta någon dag till och hoppas på en äggblåsa. Den andra blåsan kommer inte att hinna ikapp. Vad göra? Känner mig inte speciellt glad. Känns hopplöst.
Fjällsippan, ja Gyn gjorde mag vul idag. Förra gången i torsdags hade jag för tom blåsa så då gjorde han vul.
Hade ingen aning om att man gjorde mag-ul förrän jag kom till denna Gyn. Han är ju en erfaren Gyn men han håller inte på med ivf vanligtvis. Dock är det några här fr FL som just går hos honom, vi som går i dk på Cfc. Är ju inte helt lätt att hitta Gyn som ställer upp och hjälper oss gamlingar i Stockholm.
Tack alla kära vänner, jag följer ert råd o avbryter inte än. Ja han gjorde mag vul.
Skickade ett mail och frågade CFC om resultaten blir olika med mag ul och vul, men Svend svarade att det blir de inte Hade hoppats att han skulle svarat ja. Hur som jag sprutar ikväll så får vi se imorgon.
Kattenizze, tack för bra inlägg.
Tyvärr avbryter vi detta försök eftersom det på vul idag bara var 2 blåsor varav den ena bara var 11mm. Känns tungt och ledsamt.