IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Till alla er som skickat så fina ord idag - tack det ger mig styrka!!!! Ni är så fina, är så tacksam att ha så fantastiska vänner här. Stor stor kram kära ni
Till alla er som skickat så fina ord idag - tack det ger mig styrka!!!! Ni är så fina, är så tacksam att ha så fantastiska vänner här. Stor stor kram kära ni
Skytten, åh så roligt att höra att du mår bra och trivs med ditt beslut. Saknar dig! Kram
Miss Boring, när jag tar magnesium hjälper det mot krympningarna i benen.
Miss Boring, jag har haft pirr i benen i mång år. När jag gick på yoga sa yogaläraren som oxå var barnmorska att jag skulle ta extra magnesium innan jag går och lägger mig. Första gången på många år som jag har blivit av med pirret.
Åh vilket bra initiativ fr barnlängtan. Önskar jag var så modig att jag vågade ställa upp, men tyvärr är jag inte det. Är svårt nog ändå med sorgen. Kram
Grattis mamma gås!!!!! Men du är ju ingen gås utan en riktig värphöna vetja!!! Nu håller jag tummarna för att de blir fint befruktade. Kram
Mamma gås, grattis till fantastiskt resultat!!!!
Syskon nu, fint med 8 jämnstora på VUL!!!
Kram
Följer er kära vänner och håller tummarna för er hårt!!! Det vet ni väl!!!! Försöker leva och ta hand om mig och mannen, det känns viktigt eftersom vi fokuserat så mkt på barntillverkning att vi näst intill glömt bort varandra de senaste fyra åren. Glöm inte att leva oxå och tag hand om varandra alla finisar!!! En stor kram till er alla. Ni är bäst!
Maryhe, vad skönt att du har en bra plan. Tror inte Svend är emot Dhea för jag minns att jag frågade honom när vi talades vid och då sa han bara att de hade sett fina resultat i USA men att det var förbjudet att skriva ut det i dk. Jag är ju en fegis så jag vågade inte prova då vilket jag nu ångrar faktiskt. Lycka till! Kram
Tuva, styrkekram till dig kära vän. Lyssna på din kropp och jag instämmer med övriga, sjukskriv dig och tag hand om dig.