IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Tjorven, finaste. Förstår du har haft det jobbigt. Ser fram emot att ses i veckan. Kram
Tjorven, finaste. Förstår du har haft det jobbigt. Ser fram emot att ses i veckan. Kram
Skytten, grattis!!!!! Vad skönt att tumhållningen hjälpte
Vad spännande med kändis scoop!!!! Nu blir jag jätte nyfiken Ring Hänt Extra!!!! Njut av ruvstatus! Kram
Linköping, vad fantastiskt med plus men sorgligt att det blev så kortvarigt. Sköt om dig. Kram
Det skedde inget mirakel denna månad trots boost med Gonal-f och Ovitrelle . Ja ni vet ju jag åkte aldrig på ÄP till DK då det bara var en follikel på 16 mm och en 11. Men busade lite och tog Ovitrelle sprutan (fint påhejad av er kära vänner) och körde hemmaförsök. Men är jag inte gammal nog att fatta att mirakel inte inträffar i mitt liv
.
Hur gör vi nu, bara väntar på ÄD eller kör ett IVF medans vi väntar? Ibland undrar jag hur nyttigt det är för kroppen med mer hormoner som ändå inte ger någon effekt. Det enda CFC ger som förslag är att vi ska höja dosen vilket jag inte tror är rätt taktik, men vad gör man? Sorry lite depp i tråden.
Kram på er finisar
Zin, du är så klarsynt!!!! Önskar jag vore detsamma!!! Hur går dina tankar kring öppen vs anonym donator? Intressant att höra hur andra resonerar? Kram
Bengalen, det kostar inget om man avbryter innan äp o aldrig åker dit.
Miss Boring, det finns en klinik i anslutning till CFC som jag tror utför hysto. Skicka ett mail o fråga CFC om de kan hjälpa dig med remiss dit.
Hej! Jag var så gammal (40) så det hanns inte med någon utredning. De tog de vanliga hormonproverna, kollade livmodern genom att spruta in vatten (vet ej benämning) och min man fick lämna spermaprov. De såg ngt i livmodern som de trodde var en polyp så jag fick remiss till hysto. Inget hittades vid hysto så då startade vi. Oförklarligt barnlös blev vår diagnos.