• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Zinfandel skrev 2012-10-28 09:36:42 följande:
    Forskningens dag!

Om forskning kring infertilitet, IVF & fosterdiagnostik. Malmö & Lund. Öppet för alla, gratis 6-7 nov.

www.med.lu.se/forskning/forskningens_dag

Vad intressant, det skulle jag velat gå på. Kanske det kan komma norr över också...
  • MissBoring
    Jeanette70 skrev 2012-10-29 19:28:48 följande:
    Hej tjer! fick tillbaka 2 embryon (Ostimulerat FET) sist som inte lyckades. började blöda 2 dagar innan bim... Nu har vi ett litet frö kvar i frysen och har hört att rosenrot är bra att äta innan äl.. ser också att ni pratar om Barnalbyl.. varför är det bra och hur ofta tar ni dom`?
    Finns det några andra husmorstips nu innan mitt FET om ca 2 v.. ooom den lilla klarar av att bli upptinad förstås.. 

Hej, tråkigt höra att ni inte lyckades.
    Rosenrot kan jag inget om. Barnalbyl tar man för att minska risken för proppar, men det ska va en liten dos. Jag fick av CFC att jag kunde ta 100 mg, tror våra receptfria är 250 mg.
    Jag tar c-vitamin för att det ska va gynsamt för att få embroyt att fästa, och D vitamin för att det är nyttigt för oss i norr, särskilt nu på vintern.

Hoppas den lilla klarar upptiningen, lycka till! 
  • MissBoring

Tut tut, nu börjar en ny resa, första puffen imorgonbitti!

Ingen mer som ska börja snart??  

• MissBoring
    Sunseed skrev 2012-11-01 19:52:17 följande:
    Ooooo, lycka till! 
    Det kan behövas Flört
  • MissBoring

Jag ver ju att Lillan å Tuva håller på nu men ni kommer ju ha hunnit bli gravida när jag börjar med sprutorna, där av frågan om någon mer ska börja snart! Solig

• MissBoring

Linköping, skönt resan gick bra och att det känns positivt Solig

Hoppas 03, välkommen hit.

Tuva: Jag förstår att du pausar och som sagt du kommer ju ändå va klar med ruvandet innan jag hinner dig!
    Men blir jag själv när jag ruvar så får jag ju många tummar själv Flört mina är för dig nu!! Lycka till på måndag!!

• MissBoring

Hur va det nu igen med sprayen. Skulle man ta med tolv timmars mellan rum? Kommer inte ihåg... Står iof bara morgon å kväll?

• MissBoring

Tack! Ja, första dagen idag. Blev inte helt jämt.. 2 timmars skillnad men det gör kanske inte så mycket :-/

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?