• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Kul att se dig Mamma gås, lycka till den 6:e!

Kvinna72, har det gått bra?

Ego: idag så iaf vul bättre ut, 4 blåsor 15,3-11,7 och sen ett par mindre på 2x8,4 och en 9,5 och slemhinnan på 10,2 så nu hoppas jag blodprovet visar bättring också så det inte är tomma blåsor!!

• MissBoring
    Kvinna72 skrev 2013-01-11 11:51:55 följande:
    Hej,

Är på väg hem och dessvärre så var

det var fruktansvärt och plågsamt denna gång. Blåsor satt även högt upp på ngt sätt och endast ett ägg blev det. Mycket ledsamt! î? Pust! : ( Nu är det bara att hoppas att det bli befruktat och är ett guldägg!

Kämpigt värre... Det hade jag aldrig trott. Jag har gråtit och gråtit men nu är det bara att vänta ut tills imorgon och se hur allt går.

Kram

Men åh vad ledsamt att de blev så tokigt!! Men nu får vi hoppas det är guldägget för då räcler det ju långt kram
  • MissBoring
    Veronica1 skrev 2013-01-11 08:44:28 följande:
    Hej! Ni verkar så otroligt pålästa i den här tråden så jag måste fråga om någon av er vet något om testis atrofi? Har googlat en del men svårt att hitta något vettigt!

Sköt om er

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Vet inget om detta!
  • MissBoring

Myran, går ju inte att beskriva med ord hur sorgligt det blev. Lider med dig! Stor kram

• MissBoring

Blodprovet va tyvärr inte bra idag heller. Vi fortsätter med 450 och så blir det nytt vul och blodprov på måndag. Jobbigt men vi ger inte upp hoppet!

• MissBoring
    Sunseed skrev 2013-01-11 19:04:40 följande:
    Vad bra att du får ta kontinuerliga blodprov så att man inte bara kör på. Det verkar ju vara på väg att vända, det kanske bara är en lite längre startstrecka den här gången. Fortsätter hålla!!

Hoppas det är så. Tack ?
  • MissBoring
    susmar72 skrev 2013-01-11 23:01:13 följande:
    Missboring: en kram och håller tummarna att du kommer till IVF snart.

Den värmer. Hur går det för dig, har du startat?
  • MissBoring
    Anemon skrev 2013-01-12 15:07:08 följande:
    Miss Boring, kämpa på! Nästa blodprov ska vara bra och äggen fina! Håller tummarna. Mitt E2 prov efter 5 dagar var inte heller optimalt.... mycket lägre än sist så jag oroar mig lite också. VUL på måndag med nytt blodprov även för mig.

Myran, så ledsen för er skull! Så fruktansvärt orättvist. Varma kramar!
    Så sitter vi lite i samma sits.. fick du höja dosen under helgen eller vad sa dom? var går du, kommer tyvärr inte ihåg det? hur många folikar hade du/storke, om jag får fråga? Lycka till till oss båda på måndag då Flört
  • MissBoring
    Anemon skrev 2013-01-12 17:37:02 följande:
    Går redan på max dos, 300 Gonal-f och 150 Menopur så jag fortsätter med samma över helgen. Förra gången sänktes dosen till 300 (150+150) efter 5 dagar så det känns sådär nu. Men som du säger, vi ger inte upp! Går också i Falun och har första VUL på måndag, efter 9 sprutdagar. Vi kanske kommer sitta i väntrummet samtidigt måndag morgon?

Okej då förstår jag. Tyvärr inte då jag går hos hemortsgyn. Men kanske till äp eller et
  • MissBoring
    susmar72 skrev 2013-01-12 18:26:51 följande:
    Missboring: jag startar med sprutorna ikväll

Kul du är i gång. Lycka till med första, een tycker jag alltid är lite pirrig att t a
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?