• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Sunseed skrev 2012-12-30 10:19:57 följande:
    Hur går det för dig? Laddar du för sprutstart?

Jajamän här laddas mentalt för sprutstart!! Ska bli så skönt att få minska på sprayandet och att det snart är dags att genomföra det hela.

2 dagar kvar sen sitter jag med darrande läpp å ska trycka i mig all menopur :D tänk att jag riktigt längtar
  • MissBoring
    TyckOmMig skrev 2012-12-30 19:41:56 följande:
    Jag har ÄP imorgon och är supernervös.

Åh vad spännande. Stort lycka till!

Hur många blåsor har du?
  • MissBoring

Vad bra. Grattis till bra äp och lycka till imorgon!

• MissBoring
    Sunseed skrev 2013-01-06 17:09:54 följande:
    Miss B: Hur går det med äggstockarna? Jobbar dom på?

Tackar som frågar känns som det rör på sig, har sprecis satt 5:e sprutan

Imorgon får vi resa på hur det ser ut. Först blodprov (iof inte svar åå det imorgon) och sen vul... spännande å lite läskigt precis som vanligt!

Susmar jag har skrivit till dig i Falun tråden.

Tyckommig nu blir det spännande. Snart kommer pluset jag kan inte säga jag märkt nån större skillnae mellan de olika progesteronerna.
  • MissBoring

Jo då, sprutdag 6 och en slemhinna på drygt 6 mm. 4 st folikar på 6-7 mm å flera små. Men på dom små fick jag ingen storlek så jag vet inte hur stor chans dom har. Kanske får mer scarnpå fredag för då blir det ett till!

• MissBoring
    Prickigchokladmal skrev 2013-01-07 21:50:33 följande:
    Sprutdag fyra här, jag är dg hack i häl Miss B :)

Vad kul
  • MissBoring
    Sunseed skrev 2013-01-07 21:31:42 följande:
    Härligt Miss B! Inte långt kvar nu till ruvning.

Näe, hoppas jag har gjort äp så här dags nästa vecka !
  • MissBoring

För mig gick det inte så bra efter första blodprovet, sprutdag 6, då jag hade alt fördålig respons. Så jag har slutst med sprayen och höjt dosen till 450. Lämnat nyt blodprov idag på sprutdag 9 och gör nytt vul imorgon så då får vi se om kroppen har vaknat till liv..

Blåsorna i måndags va 4 st i storlek 6-7 mm och ett gäng mindre som jag hoppas hoppar igång och växer till sig nu också. Från att de planerat äp till måndag nästa vecka säger dom nu torsdag/fredag istället.

Kvinna 72 lycka till imorgon!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?