• Älskar min familj

Låt inte era barn bada nakna på stranden! Köp badkläder!!!

Jag tycker det är helt opassande att låta sina barn bada nakna på stranden, har man en pool på tomten så får man göra som man vill. Men inte på en allmän plats. En strand är till för alla och då passar det inte att barn springer runt nakna. Är man i så stort behov av att låta sina barn bada nakna kan man väl lika gärna åka till en strand där naken bad är tillåtet.

Jag vet att folk kommer skriva barn är bara barn, men det spelar ingen roll. Har själv ett barn på 2 år och skulle aldrig tilltåta mitt barn bada naken på en allmän badplats. För det kan störa något otroligt mycket!
    Förstår helt ärligt inte hur föräldrar tänker när dom tillåter sina barn bada nakna, man gör det ju inte i ett badhus och då ska man ju inte göra det på en allmän bad plats heller!!!

• Svar på tråden Låt inte era barn bada nakna på stranden! Köp badkläder!!!
  • Här och nu

Tycker snarare att de som stör sig på små nakna badare kan leta efter en annan strand eller köpa pool. Trams.

• Busbellan

Nej, vi behöver inte köpa badkläder för det har vi redan, men dottern tycker de blir så blöta och äckliga efter ett dopp så då åker de av sen är det nakenbad som gäller och vet du det gör mig ingenting. Tills hon blivit så gammal så hon börjar känna att hon behöver skyla sig så får hon mer än gärna bada naken.

Stör det dig att se nakna barn så sök dig till en strand utan massa folk då!

Mamma till Nora, August och Ella
  • UpsyDaisy

Jag stör mig inte det minsta på nakna barn...tvärtom tycker jag det är det sötaste som finns! Men min dotter får inte bada naken ute när det är soligt och varmt utan hon har solskyddsdräkt på sig.

• Här och nu

Har du nån annan kultur eller religion, ts?

• Lady Dahmer

jag fattar fortfarande inte TS efter att ha läst tråden. Vad är det som är så "opassande" och "hänsynslöst" med nakna barn? Förklaring tack!

Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra! - ladydahmer.blogg.se/
  • Här och nu
    Lady Dahmer skrev 2010-07-12 19:24:53 följande:
    jag fattar fortfarande inte TS efter att ha läst tråden. Vad är det som är så "opassande" och "hänsynslöst" med nakna barn? Förklaring tack!
    Därför skrev jag inlägget före ditt.
  • 2små2stora

Min dotter på 3 år badar inte naken av den anledningen att jag inte vill att hon ska får hel rumpan full med sand, och skulle hon bajsa så stannar det kvar i badbyxorna. Däremot har hon inte den värdelösa bikiniöverdelen på sig för den gör ingen nytta alls.

Vi sitter inte nakna hemma och äter och gör det därför inte på stranden heller.  

~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • TwistedSister
    Här och nu skrev 2010-07-12 19:24:12 följande:
    Har du nån annan kultur eller religion, ts?
    haha kan du definiera "annan"?
  • Här och nu
    TwistedSister skrev 2010-07-12 19:32:09 följande:
    haha kan du definiera "annan"?
    Annan än svensk.
  • HemmaHosSofi
    Queenie70 skrev 2010-07-12 19:15:02 följande:
    Misstänker att TS tillhör dem som stör sig på en mamma som ammar sitt barn på¨ett café också...*tror*
    Ja eller på en allmän badplats
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
Svar på tråden Låt inte era barn bada nakna på stranden! Köp badkläder!!!