BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej hej hoppar gärna in här.. Jag bor i Rydsgård och väntar vårt andra barn med BF 22 April.. Ska på inskrivning nästa vecka då jag är i v 13... mår riktigt dåligt denna gången.. mår illa i stort sett varje dag, svårt att äta inte usgen på nåt o har kräkts ganska mkt ett tag.. Med sonen mådde jag inte heller så bra men det var inte som detta det var mer tidig foglossning, ryggont tidiga sammandragningar osv.. Men nu har jag inga andra symptom förutom illamåendet så man undrar ju egentligen hur allt står till där inne..
Född 85 så är 25 år..
Smilla: haha vi följer varandra titt som tätt! Hihi ändrade du bf dag idag? Jag är fortf kvar på samma! Bf 10 april!
Den tyska sida. Heter Mypram.com. Vilken har du tittat på?
Suzr: ofta har vagnarna låång leveranstid så likabra att vara ute i god tid! :)
Vi tänkte beställa runt jul och då kommer vi nog få vagnen i lagom tid till mars. Vi är ju beräknade till 9 april nu.
Tänk om några av oss faktiskt hade lyckats hamna tillsammans på BB också. =) Det hade ju verkligen varit roligt!
Jag längtar redan till nästa UL om 5 veckor. Då får vi förhoppningsvis reda på vad det blir för något... ÅÅhh så spännande!
Idag har jag fått 3 ytterst goda besked. 1 av dem var givetvis att lilla bebben verkade frisk och stark. De andra beskeden berättar jag för er imorgon när det är mer säkert. Men det är något mycket spännande.....
abbi: Jag blev ändrad från den 11 till den 9 april.
Även om man beställer vagnen i en affär får man räkna med ca 13 veckors leveranstid. Iaf för Teutoniavagnar.
Jag har tittat på den här sidan: https://www.pingpong-online.de/osc/