BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Lindarosen1976: Bra att du tänker positivt. Men fy vilken hemsk chef!! Finns det inget att göra? Visst, man kan ju dra det till DO eller JO men risken är att man själv inte har några bevis. "Löftena" har ju säkert inte varit skriftliga t.ex. Vad har du för anställning? Är det timanställning? Då har man ju tyvärr heller inget löfte om ett visst antal timmar oftast.
Bu för sådana chefer! Jag hade nog sagt en del väl valda ord till min chef om han gjort så. Men som tur är har jag väldigt bra chefer som har blivit jätteglada och gratulerat ordentligt. De har även ställt upp väldigt bra, framför allt eftersom jag mått så dåligt under början av graviditeten. Det har ju varit lite svårt att jobba då.
Suzr: det är samma här! Hihi jag känner sån lättnad nu när jag har berättat för jobbet! Så jag behöver inte hålla in magen heela tiden!
Jag känner mig något reserverad över att berätta det. Jag är faktiskt lite orolig att dem skulle använda det mot mig. Med arbetsuppgifter och dyl tänker jag....
Jag känner mig något reserverad över att berätta det. Jag är faktiskt lite orolig att dem skulle använda det mot mig. Med arbetsuppgifter och dyl tänker jag....
Yeahcarro: jo jag förstår vad du menar, men ändå!
Jag håller tummarna iaf! Kram
Hoppas det går bra när det väl sägs :)
Ska ha ett möte om arbetsuppgifter nu nästa vecka....kan ju ta det en vecka efter det ;)