BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Heej! Jag har haft skitmkt på jobbet idag! Men som du skrev smilla så går tiden snabbt! :)
Suzr: oj! Fick du springa in på toa? Stackare.. B har inte nämnt det! :)
Jag är nog mer spänd än orolig inför KUB testet! Vill se vår lilla bebbe! Längtar!
Kul med så många nya! :)
Jag ska på inskrivningssamtal när jag är i v.13+0... Är inte det ganska sent?
Läser överallt att det brukar vara i v.8-12...
Jag kommer inte ha min inskrivning förrän i v15. Trodde också att den skulle vara lite tidigare för jag kommer ju ha gjort KUB-test och all annan utredning innan dess.
Då är jag inte ensam alltså...
Tycker att det skulle vara bättre att göra det tidigare. Man har ju lite frågor... Har ju varit gravid innan, men det är ju över 9 år sen och man glömmer en hel del och utvecklingen går ju framåt.
Jag har liksom Smilla inskrivning i vecka 15! ;)
Smilla: när ska du dit för inskrivning? Kanske stöter på varandra där också! Hihi
Välkomna alla nya!
SaraDK: Vad är en riskgraviditet?
MJB: Riskgraviditet är när det finns risk att det inte går bra...
Jag har fött 2 barn för tidigt o det är stor risk att det händer igen.
Smilla: Hittade ni någon vagn ni fastnade för? Själv blev jag väldigt förtjust i en Teutonia Spirit, den kändes völdigt lättkörd och jag gillar att den har 3 hjul!
:)
Hur känns det inför morgondagens KUB? Jag är faktiskt lite nervös.. och nyfiken så klart!
Någon som har kännt av blodtrycksfall? Jag har det vid två tillfällen...båda på morgonen. Imorse reste jag mig upp ganska hastigt ifrån sängen och fick då ta mig ner och käka ngt innan det slutligen gick över. Förra gången skar jag mig (också på morgonen) i fingret och då kallsvettades jag i säkert 10 minuter innan det gick över.
puh...känner mig alldeles matt i kroppen nu.
Vanligtvis en lågtryckare....läste på niomånader.se att blodtrycket går ner i början av graviditeten för att sen kring v 20 återgå till det normala.
Då vet jag en tjej som ska ta det väääldigt försiktigt på morgonen....