BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
SuzR: Det blir tillbaka hem igen. Typ 300 m från mamma och pappa =)
Jag och min man har varit tillsammans i 9 år nu, ganska exakt. Vi förlovade oss 2007 och gifte oss nu i somras den 19 juni.
Förlovade oss i januari och gifte oss i Las Vegas i juli, har varit tillsammans i snart 12 år...
Förlovade oss i januari och gifte oss i Las Vegas i juli, har varit tillsammans i snart 12 år...
Jag är också täppt, ysch! Har fortfarande lite mer oren hy än vad jag brukar så inget "glow" här inte!!
SuzR: Hade min sambo använt "redigt och stabilt" så hade jag blivit livrädd! Haha, vet precis vad det hade inneburit! Ne jag ska definitivt vara med, blir nog tom jag som har mest att säga till om där. Men snällt av honom att erbjuda sig ju!
Vi kommer nog köpa det mesta först när årskiftet närmar sig. Men kommer nog köpa något litet innan dess men väntar iaf till efter RUL.
Smilla: Välkommen till Vellinge!
Det är perfekt med föräldrar i närheten =) Mamma kommer ju kanske (vet inte än) gå i pension när vår bebis kommer och det är ju aldrig fel. Känns skönt att kunna gå dit och ta en fika under sommaren när man är hemma eller få lite avlastning om det skulle vara något.
Jag är också täppt, ysch! Har fortfarande lite mer oren hy än vad jag brukar så inget "glow" här inte!!
SuzR: Hade min sambo använt "redigt och stabilt" så hade jag blivit livrädd! Haha, vet precis vad det hade inneburit! Ne jag ska definitivt vara med, blir nog tom jag som har mest att säga till om där. Men snällt av honom att erbjuda sig ju!
Vi kommer nog köpa det mesta först när årskiftet närmar sig. Men kommer nog köpa något litet innan dess men väntar iaf till efter RUL.
Smilla: Välkommen till Vellinge!
Jag o min har varit tillsammans i 4 år och förlovade sedan februari 09! :)
Smilla: hääärligt att flytta tillbaka till Vellinge! Blir det fågelgatorna?
Vi får se hur vi gör! Bor i en tvåa i stan utan hiss! Samtidigt som jag vill bo kvar i stan under mammaledigheten o så så vill jag komma till ro! Vi kollar lite då o då! Vellinge lockar ju lite då min pappa, bror och några vänner bor kvar!