BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hur mår ni idag? Själv mår jag toppen, men jag har fått ett jävla humör! Värre än vanligt, hihi! Usch jag kan bli skitsur och arg för minsta lilla! :( stackars min sambo!
SuzR: du får vara snäll mot honom på jobb och förklara att jag inte kan hjälpa det! Hihi
Här är en till som lipar......till biggest looser...till reklamfilmer....u name it !
Är INTE sån här i vanliga fall...
Hahaha stackars B och H på jobbet! ;)
Jag blir både gråtmild (som vanligt) och arg! Usch!
Åh så nu har du blivit inskriven? Härligt!
Och KUB den 19? Då får ni se bebben igen! Kuuuul!
Yeahcarro: jag bölar i vanliga fall till allt, men nu är det extremt!
På måndag/tisdag kommer jag nog att berätta på jobbet... Är då i vecka 14 ju!
Jag kommer också att berätta på jobbet i nästa vecka. Min chef vet om det då jag har tyckt att det har varit schysst att berätta det för att jag varit hos läkaren ett par gånger och varit hemma lite. Känns ju bättre att de vet varför jag varit borta lite och varför det varit lite tufft på jobbet ibland när man mått dåligt. Men inga andra vet än så länge så de får reda på det i nästa vecka efter KUB.
Jag bölar också en hel del.....men kanske lite mer nu än vanligt. Jag grät hejdlöst för ett litet tag sedan när jag tittade på "16 and pregnant" (eller vad det nu heter) på MTV. Det var en tjej som adopterade bort sitt barn trots att hon inte riktigt ville. Hennes föräldrar mer eller mindre "tvingade" henne och då grät jag floder. Tur att jag var ensam hemma =)
..för att inte nämna Extreme Home makeover på kanal 4....
Haha ja jag vet... Extreme home makeover!
Jag grät till Ellen degeneres (stavning) på TV3! Nej jag måste ta mig i kragen och inte vara så arg och lättstött! Kan inte vara kul för omgivningen! :)
Jag gråter allra mest när jag ser glada återföreningar, bröllop eller liknande. Min favoritgråtfilm är Love Actually. Jag vill gråta lite nu bara jag tänker på den nästan. Man kanske skulle ta och se den i helgen =)
Haha! Va roligt det låter när man läser! Man kan ju undra om gravida kvinnor är riktigt kloka.. = ) Jag är likadan, gråter till olika tvprogram eller filmer som är lite känslosamma. Kan jag göra annars med men nu rinner tårarna med en gång. Fast det var mest i början av graviditeten, det har släppt lite nu. Har också märkt av en viss ökad aggressivitet.. Kan ha ett jädra humör i vanliga fall också men nu är det som om man inte alltid kan styra det. I förra veckan blev jag skitförbannad för att jag inte kunde få till brunsåsen till middagen! Haha! Jag va SÅ nära att börja böla och min sambo bara glodde på mig! = )