BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
På mig syns ju magen ordentligt nu (tycker jag iaf). Jag jobbar ju som konsult och just nu känns det lite svårt eftersom jag ska runt på nya uppdragsintervjuer eftersom mitt nuvarande uppdrag snart tar slut. Hur troligt är det att få ett uppdag med en gravid mage...? Dessutom tycker jag att det är svårt att få på sig något snyggt när inte så mycket passar längre.
Jag hoppas dock att något företag behöver mig ändå för jag kan ju trots allt ta ett uppdrag på nästan 5 månader. Vi får väl se vad de säger....
Jag köpte en riktigt snygg kavaj här i veckan och även en supersnygg klänning. De är inte mammakläder men klänningen kommer man kunna ha med mage också. Jag har bara tagit en storlek större så kommer den vara riktigt häftig. Ibland är H&M riktigt bra! Jag kan tipsa om att de har massor av snygga kläder där nu om ni inte redan varit där. Det känns lite dumt att lägga för mycket pengar på kläder man inte vet om man kan ha sedan.
Fast en sak har jag dock köpt som var dyrt.... Jag älskar ju OddMolly-koftorna, de där i ull. Så jag köpte en till..... 1600 pix Men åh så fin den är! Och den kan man ju ha även med mage.
Åh idag ska jag ut på stan med min mamma! Ska runt o kolla lite och min mamma ville köpa ngt litet till bebben! Hihi
Det kan man väl göra?! ;)
Abbi: Åh vad roligt. Visst kan man göra det! Hoppas ni få en trevlig stund i stan!
Smilla: Jag tycker inte heller att jag har några kläder som passar längre! Så trist, helt plötsligt är det inte kul att klä sig när man ska iväg. MÅSTE verkligen ta en runda! Det är ju iof lite lättare nu när fler vet, innan kunde man ju bara ha sånt som döljde. Sist jag va på HM hade dom nästan ingenting, men det verkar som om jag får ta mig en titt nu!
Abbi: Åå mys! Klart man kan, vill oxå!
desto större anledning att shoppa:) jag har köpt några grejer som jag kan ha nu OCH senare när jag blir större. jeans leggings funkar fortfarande och lite tjockare strumpbyxor och klänning. dessutom gör det (inte mig iaf) om det syns. gärna för mig:)