• Cathie

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Hej,

Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?

Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.

• Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö
  • SuzR
    Paulamaula skrev 2010-10-12 10:31:24 följande:
    he he he ringde idag och luskade ut tiden....så jag kan ha något att se fram mot! Den 1 November fick jag tid! så spännade det skall bli!
    Hur funderar ni? skall ni ta reda på könet?
    nope, det får bli en överraskning:)
  • abbi

Vi kommer också att ta reda på könet! Kan ej hålla oss! :) den 10 november får vi reda på det!
    Idag har jag varit på inskrivning! Var kul tyckte jag, hihi! Hon var jättetrevlig!

• SuzR
    abbi skrev 2010-10-12 11:50:45 följande:
    Vi kommer också att ta reda på könet! Kan ej hålla oss! :) den 10 november får vi reda på det!
    Idag har jag varit på inskrivning! Var kul tyckte jag, hihi! Hon var jättetrevlig!
    Frågade dom dig om du knarkade, vem som var pappan och om ni hade rinnande vatten hemma?

jag fick ju berätta sanningen ;)..
  • Smilla

Jag ska på inskrivning på torsdag och sedan är det RUL den 10 november. Vi ska definitivt kolla vad det blir för jag är så nyfiken så jag håller på att spricka!

Dagen efter åker vi till New York och då kan det ju hända att jag shoppar lite saker till lilla bebisen  =)  Jag shoppade faktiskt en liten sak i fredags för jag kunde inte hålla mig.  Det var ett litet mjukisdjur som definitivt ville följa med mig hem från Barnliv-affären och bli bebisens första bästa vän  =)

• Lindisg

Hej,
    Hoppas att det är ok att man hoppar in i tråden. Är gravid i vecka 21 (20+2) idag och bor i Helsingborg inte så långt bort från Malmö.

Har läst att många av er kommer att få reda på vilket kön ni bär på. Detta är något vi också skulle vilja göra men här i HBG så berättar dem inte. Har ni några tips på bra klinker i Malmö regionen som berättar för sprickklara föräldrar? vi har redan varit på VUL men där avslöjades inget

Hej så länge.

• Peecock
    Lindisg skrev 2010-10-12 13:29:15 följande:
    Hej,
    Hoppas att det är ok att man hoppar in i tråden. Är gravid i vecka 21 (20+2) idag och bor i Helsingborg inte så långt bort från Malmö.

Har läst att många av er kommer att få reda på vilket kön ni bär på. Detta är något vi också skulle vilja göra men här i HBG så berättar dem inte. Har ni några tips på bra klinker i Malmö regionen som berättar för sprickklara föräldrar? vi har redan varit på VUL men där avslöjades inget

Hej så länge.
    På emma ultraljudsklinik i malmö kan man göra könsultraljud kostar en slant ! Och DET hade jag gjort om de inte kan se eller vill berätta för mig på RUL.
  • abbi

Suzr: haha ja sånna frågor! Rinnande vatten frågade de inte om haha! :)

• Lindarosen1976

Men gud ställer dom knasiga frågor vid inskrivningen??? Vi ska dit imorgon :)

Igår var vi i Ullared......my god alltså jag skulle kunna handla mig halvt fördärvad där ........fick med mig hem en massa bra saker till mer än 50% av priset här hemma och blivande mormor handlade så jag trodde hon skulle tvingas ta bussen hem :) 

Hoppas ni alla mår bra trots vinterkylan ute :) 

• Peecock

Bm - Tar du några droger ?
    Jag- Nej
    Bm- inte på helgen heller?
    Jag - ehh....nej inte det heller...

det var det konstigaste under mitt inskrivningssamtal

• Lindarosen1976
    Peecock skrev 2010-10-13 10:23:20 följande:
    Bm - Tar du några droger ?
    Jag- Nej
    Bm- inte på helgen heller?
    Jag - ehh....nej inte det heller...

det var det konstigaste under mitt inskrivningssamtal
    Men gud vilka frågor :) Då vet jag vad jag har att se fram emot imorgon hahahaha
Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö