BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
SuzR- Tråkigt att du mår så dåligt fortfarande. Mitt illamående började lägga sig för typ två veckor sen men kan komma tillbaka då och då under dagen...vet inte om det är blodsockert som faller eller vad det är. Jag åt när det var som värst Lergigan comp och tyckte det funkade bra. Har du testat något mot illamående?
Idag är jag hemma med vår pojke då han var lite krasslig...känner mig själv lite halvförkyld och sliten. Han har tittat på tv och jag har legat i soffan och slumrat av och an...tröttheten ger inte med sig !!
Jag har väntat på en ul tid länge nu och hippas verkligen att den snart dimper ner i lådan....Har ni fått tid?
Stackars dig SuzR! skitjobbigt för dig ju!
Jag mår bra för övrigt har bara asont i huvudet idag! :(
Vi har fått tid till RUL! Den 10 november ska vi dit, och då får vi reda på könet! Jipppi!
he he he ringde idag och luskade ut tiden....så jag kan ha något att se fram mot! Den 1 November fick jag tid! så spännade det skall bli!
Hur funderar ni? skall ni ta reda på könet?