Carlan, jag har tänkt på dig, skriver inte så mycket nu eftersom jag mår ännu mer illa av att sitta vid datorn men det här känns viktigt. Det är inte alls ovanligt att hormoner gör en nedstämd. Allt det du känner kan faktiskt ha med det att göra, o ingenting du kan påvekar själv. Jag blir lite förvånad över att man pratar så lite om det, speciellt på mödravården. Min bässta vänninna fick en förlossningsdepression och var jätte dålig efter förlossningen. Det kom då fram att hon varit jätte nere under själva graviditeten också, men inte velat säga så mycket. Det är ett himla hyschande om det känns det som. Ta detta på alvar, be dem kolla dina sköldtjörtel värden också när du ändå kollar järnreserver.
Jag vet att jag skriver lite osammanhängande, hoppas det är ok. Jag fick föresten primperan utskrivet idag, så jag mår itne lika illa just nu. De ville inte ge mig akupunktur eftersom jag blödde så i tisdags, vilket var planen för att lindra illa måendet. Nu hoppas jag att detta ska hjälpa så jag kan klara de kommande tre veckorna. Sen hade jag tänkt att jag skulle sluta må illa
Kram på er allihopa.