• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • strössel
    Kelsson1 skrev 2011-04-10 16:44:11 följande:
    strössel: Har varit jätte fint väder här o har funderat hela helgen på att gå ut på en promenad men aldrig kommit så långt för jag har börjat må illa istället...
    Då gör du rätt i att stanna hemma och ta det lugnt du får sitta på balkongen och njuta istället om du har nån. Som min bm sa har du symtom så frodas din bebis där inne Skrattande och har det bra. Ha det i bakhuvudet !
  • Dummle

Hej alla! Nu har jag hittat hit med!
    Jis:Härligt med pluss på TD. Mitt va heller inte lika starkt som kontroll strecket i början, nu är det starkare än kontrollstrecket! hehe

Apropå att må illa är det olika varje dag. Illamåendet brukar komma när jag inte äter, och man kan ju inte äta heeela tiden. Ofta på kvällarna har jag mått lite illa. Men i veckan på morgonon mådde jag fruktansvärt illa och låg framför toaletten och hullkade. Nu har det försvunnit så det är verkligen upp och ner....ingen dag är den andra lik.

Kramiz

• Dummle

Kelsson:Apropå ömma bröst om natten kan jag tipsa om att ta på sig ett tjat linne. Hjälper jätte-mkt! Skrattande Sover numera hela natten!

• Dummle

Strössel: vad roligt med din blogg jag har varit inne å kikat lite Glad Fint val av vagn, vad är det för skillnad på citygross och duo combi vagnarna? De ser likadana ut, jag gillar verkligen modellen den är jättefin.

• Kelsson1

Meede: Härligt att du också hittat hit! Jag har äntligen lagt upp bilden från TD i galleriet om någon är intresserad. Bestämde mig för att det viktiga är att det är ett starkt o fint streck så jag är nöjd för tillfället! Jag äger nog inga så tajta linnen men får kolla garderoben, tack för tipset!

• strössel
    Dummle skrev 2011-04-10 18:42:50 följande:
    Strössel: vad roligt med din blogg jag har varit inne å kikat lite Glad Fint val av vagn, vad är det för skillnad på citygross och duo combi vagnarna? De ser likadana ut, jag gillar verkligen modellen den är jättefin.
    Citycross och citykorg är en duo kombi vagn, Citycross heter själva sittvagnen så har jag citykorgen som liggvagn. Tänkte ha bloggen dels för mina nära och kära som inte bor här så dom kan kika lite på sånt jag inhandlar osv, så dom får vara lite delaktiga Flört

Kelsson: Min blogg är den jag har under mina inlägg som står i ljusgrått,

http://lillaoktoberbebisen.blogg.se/
  • strössel

Meede:

Jag måste säga att vagnarna är mycket snyggare i verkligheten, kollade på nätet på den här i jeansblack och i andra färger och tyckte dom var sädär såg tråkiga ut. Men när man såg tygerna i verkligheten så var det verkligen skillnad. Tittade på en vanlig svart och jämförde med den här i  jeansblack och den i jeansblack såg mycket lyxigare ut än den svarta, och så har den skinn detaljer i vitt.

• Kelsson1

strössel: Jag är nästan vaken idag Skrattande hade inte sett adressen men nu när du säger det så Skrattande

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011