• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Kelsson1

Knytet: Har fått plus på stickan
    Håller det i sig så kontaktar jag kliniken redan på måndag för VUL

• Knytet

Kelson, YES !!!!!! Grattis, shit vad kul. Klart det ska hålla i sig. Spännande, låt oss veta hur det går . Stor kram

• Knytet

Kelsson, hur går det för dig ? Har du varit på VUL ? Har tänkt på dig och hoppas innerligt att allt gått bra hittills. KRAM

Här har varit lite tungt. Har fortfarande inte hämtat mig efter den stora blodförlusten. Hela familjen blev sjuk när Leia var två veckor. Min urinvägsinfektion behandlas för andra gången. Utöver det var min livmoder förstorad pga koagel som inte kommit ut. Fick piller mot det och shit vad ont det gjorde innan det kom ut. Som pricken över i blev vi precis sjuka igen, suck. MEN lillan växer o frodas, drygt en månad nu

Hur går det för er andra ??

• Kelsson1

Knytet: VUL imorgon (officiella), var redan på två VUL på grund av blödning och har fått se ett litet hjärta ticka, hoppas bara att den fortsätter att göra det imorgon.
    Är sjukskriven för illamående så orkar inte gå in så ofta på FL nu
    Men stackars dig, hoppas att det bara blir bättre nu för er! Krya Krya

• Knytet

Kelsson, hoppas hjärtat tickade på VULet. Dessa blödningar...man kommer tydligen inte ifrån dom. Skapar sån oro, vet man varför du blöder ? Är det av samma orsak som sist ? Jag mådde också väldigt illa den här graviditeten. På nåt sätt gjorde det att jag i början kände mig något tryggare då gravidsymtomen i alla fall inte avtog. Sköt om dig och uppdatera när du känner att du orkar o har tid. Tänker på dig, kram

• Kelsson1

Knytet: VUL gick bra, fint tickande hjärta och rätt storlek på "blobben" (såg ut som blobb på bilden ). BF 17/6.
    Ingen vet varifrån blödningen kom den här gången. Som tur är har den slutat nu, hoppas att den håller sig borta känns som om det räcker med illamåendet nu.

• orkidee80

Underbart att läsa denna tråd och se att det finns goda chanser för syskon! Är i gång och bearbetar mannen  nu ;) Har 5 blasto i frysen :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011