• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Luella

Så otroligt ledsamt Knytet. Sånt ska bara inte hända .

Många många kramar, tänker på er

• MissCat

Åh Knytet jag finner inga ord! Jag är så ledsen för er skull. Skönt att ha Ludvig nu som ni kan fokusera på. Massa kramar till er.

• Kelsson1

Knytet: Skickar varma kramar o gråter med dig! Gör så ont i mig att läsa, det var inte så det skulle gå!

• massadillan

Knytet: skickar mina tankar till dig!! Livet är inte rättvist...

Vi skolade in lilla Ville förra veckan. Kändes urhemskt! Han ska gå 15 h i v. Så jag kan söka jobb. Ville mår bara fint fast han har komjölksproteinallergi. Han är ju stora killen nu, redan 14 månader..

Hoppas ni har det bra allihop. Nu kanske jag tittar in lite oftare, hoppas jag...       

• Knytet

Slapp operation och det kändes skönt. Fick antibiotika mot underlivsinfektion och har mått ganska dåligt. Som ett hån har brösten blivit spända av mjölkproduktion nu oxå, suck.

Tack för att ni finns tjejer !!!!

• Kelsson1

Massadillan: Så roligt att höra från dig även om det är tråkiga omständigheter.
    Tänk vad fort tiden går, redan 14 månader

Knytet: Skönt att du slapp operation, hoppas mjölkproduktionen slutar fort så du slipper bli påmind hela tiden.
    Stor Varm Kram! 

• MissCat

Hej tjejer!

Tiden går fort nu. Ludwig har hunnit bli 1 år och knatar på sedan 1 månad sedan. Han är en viljestark liten kille som är mycket aktiv. Många gånger stannar jag upp och bara minns den långa resan vi haft för att få glädjas av att äntligen ha honom här.

Hoppas ni alla har det bra och får en härlig Jul.

God jul och gott nytt år mina bästa ivf tjejer!

• 7879

Ja tänk vad tiden går fort! Min tjej går sedan drygt en månad tillbaka, hon är som en bulldozer, röjer och flyttar möbler! God Jul och Gott nytt år till dig Misscat och alla andra här inne!

• Kelsson1

Helt otroligt, har det redan gått ett år? Jag hinner inte med! Jenni har hunnit fylla 2 och pratar hål i öronen på oss

• 7879

Kelsson: Härligt! Min tjej bubblar massa hon med så jag tror hon kommer prata tidigt, säger redan flera ord! Är så roligt när de kan göra sig förstådda!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011