• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Luella
    anderska skrev 2011-07-01 21:29:06 följande:

Hejsan flickor. Var några dagar sedan jag var inne. Lider av extrem trötthet :p

Jag har dock en fråga: Jag har liksom tix ell ryckningar i livmodern. Har haft det vid tre tillfällen idag. Något som är onormalt eller farligt?? Tacksam för svar!! En orolig själ!

Kan det inte vara bebisen du känner?
  • anderska
    Luella skrev 2011-07-01 21:46:59 följande:
    Kan det inte vara bebisen du känner?
    Jag är bara i v 10+3 Är det verkligen möjligt??
  • anderska
    anderska skrev 2011-07-01 21:49:39 följande:
    Jag är bara i v 10+3 Är det verkligen möjligt??
    Oj fel är i v 9+3 :p
  • Speck

Carlan: Häääärligt med foglossning! Welcome to hell... Stackare.

Kelsson: Öööh.. det var nåt ja skulle skriva.. men de försvann.. trevlig helg iaf :D

Idag var min sista arbetsdag! Så nu ha jag 5 veckor semester och sen 2 veckor föräldraledigt och sen kommer bebis är det tänkt! Ska bli skönt. Bada o läsa bok och pyssla med barnrummet... försöka att inte gå upp så jävla mycket i vikt.. Juste Kelsson! Minns inte exakt hur mkt jag gått upp i v 17 men det var ett par kg iaf.. Jag kan försöka kolla sen om jag hittar nån anteckning om vikt men det bör väl stå i den här tråden hehe..

Oh, nu ska jag utnyttja er morsor som finns i tråden! Pyjamasar - använder man det? Och för er - hur länge hade er bebis stl 50/56 och 62/68? Tack gullisar.. jag var o köpte pyjamasar idag och min mans spontana kommentar var "använder dom de när de är så små".. och ja vet inte...?

• anderska

Ingen som viste något om dessa tix eller ryckningar i livmodern???

• strössel
    Anderska: Jag vet inget om det tyvärr, men ring sjukhuset och hör med dom men det är säkert helt normalt.

Speck: Härligt med semester och sen bebis Skrattande jag är inte mamma än men svarar ändå min mans släktning fick barn 1 maj och hennes bebis hade storlek 50 i 2 veckor sen stl 56 i ca 3-4 veckor och har nu stl 62 än så länge, och hennes bebis har pyjamas Flört
  • Aurora1979

Anderska : har tyvärr ingen aning om vad det kan vara hellre, men gör som strössel sa och ring sjukhuset så slipper du oroa dig! :)

Speck: Har hört det samma som strössel angående storlekar och hur länge.... min lillebror fick bebis i april. Fick även tipset att inte köpa vanliga tröjor utan at köra på bodysar hela vägen så det inte kanar upp i ryggen, plus att bebisar inte tycker det är så skojsigt att ta på sig kläder. hehe...

• strössel

Speck: Fortsätter på aurora mening fått tips om att köpa bodys med omlott så man slipper trä dom över huvudet !

Vickan l: Vi har ju pratat om åkpåsar funkar det lika bra med täcke på hösten/vintern ? Läst att många föredrar åkpåsar till sittvagnen istället för liggvagnen och att många har täcke och om det är extra kallt lägger på extra filtar och plockar bort om det blir för varmt osv. Vad tycker du om det ? Flört

• carlan
    Speck skrev 2011-07-01 22:18:58 följande:

Carlan: Häääärligt med foglossning! Welcome to hell... Stackare.

*Ler*
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011