• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • strössel

Kelsson och Viksan: Det är inget kul att må illa, jag kräks inte så ofta nu för tiden iallafall men det kommer och går. Idag kräktes jag bara jag la mig på rygg i soffan, men illamåendet sitter fortfarande i. Men snart är det oktober så jag står ut Skrattande

Kollade på amningsbh idag, alla var för små vet inte vart jag kan hitta en jag kan ha. Jag har idag stl 85 DD nån som vet vart man kan hitta bh i den storleken ?

• Aurora1979

Strössel: Undrar oxå var jag ska få tag på stor amnings-BH. Jag hade ju 75F INNAN jag blev gravid... =/

• Luella

Och på tal om det, eftersom vi blir vintermammor kan det inte skada med amningsinlägg som värmer för att undvika mjölkstockning. Jag fick mjölkstockning förra gången, inte pga kyla då utan generella amningsproblem som jag kan gå in på en annan gång. Hur som helst, mjölkstockning är inte kul, inte kul alls och man kan få det om man blir kall tydligen.

• Ankaja
    Aurora1979 skrev 2011-08-16 21:57:59 följande:
    Strössel: Undrar oxå var jag ska få tag på stor amnings-BH. Jag hade ju 75F INNAN jag blev gravid... =/
    Jag rekommenderar www.sallyochsara.se De har bh:ar i lite större storlekar och många som är lite roligare. Jag har tänkt köpa mina amningsbh-ar därifrån. Hade 75 H innan graviditeten så man är lite orolig över vilken strl det kommer bli i slutändan... 
  • Viksan07

Karmosin: Usch för mjölkstockning! Hade det med sonen, var fördjävligt med svinont och feber, så det vill man slippa! Låter mysigt med värmande amningsinlägg, kanske satsar på det

• Speck
    Viksan: Bf på lördag! Så 4 dgr kvar. Men enligt min cykel så har jag räknat ut att jag har BF på fredag, men kliniken räknade till den 20e och jag tänker inte bråka om 1 dag Tungan ute
    Bebis har haft enorm förkärlek till mina revben och är så otroligt öm i revbenen och kringliggande muskulatur att jag vet inte hur jag ska bete mig för att få den att lägga tassarna nån annanstans..  
  • Aurora1979

Ska till Ullared på söndag och tänkte fråga er som hade koll på det här med refill till angelcare-hinken? Vad heter sorten man ska köpa? Läst att det finns olika?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011