Speck, den första tiden är lite knackig helt enkelt! Men du, dina stygn, har de tittat på dem?? JAg hade jätte ont efter mina, o när jag var på återkontroll konstatrade man att stygnen satt kvar, men huden hade gått sönder och såret öppnat sig strax över den ursprungliga sprickan. Hmm... svårt att beskriva detta inser jag. Kontentan är i all fall att stygnen inte gjorde nån som helst nytta, utan bara satt mitt i såret och gjorde ont. De tor helt enkelt bort dem, och det gjorde mycket mindre ont efter det.
Det är så typiskt att de flesta små sover bättre på mage när de inte får... jag brukade lägga casper på mitt bröst o luta mig tillbaka i soffan, o där sov han som en prins. När han sov i vaggan brevid sängen (några timmar per natt, sen hamnade han brevid mig, amning o det..) puttade jag in en kudde mellan hans ben o armar, som om han kramade den, på sidan, o lät honom luta lite nedåt. Alltså, det är inte enkelt att beskriva saker med ord! Jag skulle aldrig kunna bli författare.. Jaja, du hittar såklart dina egna knep. STOR KRAM !!