GRATTIS Anderska och Spets till lyckade RUL!!
Speck: Oj vilken storleksförändring
Jag hade nog c-kupa när jag ammade, har fortfarande alla bh kvar sedan förra gången. Men kanske måste jag köpa nya, för brösten är lite större sedan sonen och första amningen.
Har för mig att jag inte heller läckte så mkt första dagarna, medan det var råmjölk, det var sen när det började spruta då det läckte
Men hade ändå med mig en skön amningsbehå till bb.
Ser fram emot att ha amningsbehåarna igen, de är så mjuka och sköna 
Strössel: Den rejäla bröstförstoringen sker när den vanliga mjölken rinner till, framför allt om man har mycket möjlk och blir lite överfull - då ser man ut som Pamela Anderson typ, ovant för mig som alltid haft små bröst
Skulle helt klart vänta till efter några dagar med att köpa bh, för man vet ju inte hur mkt de sväller upp. Jag läckte lite innan sonen kom, men det var ju framför allt efter att Viktor kom som man behövde amningsinlägg. Då börjar det ju spruta ur ena bröstet helt plötsligt. Och när man ammar på ena bröstet sprutar det även från det andra, så det blir messy 
EGO: Här går tiden långsamt, nu när man bara går hemma och dammar. Men skönt att bara vila, har så mycket mer krafter nu! Men vill att det ska bli november! Ska åka iväg och köpa en spänningsroman nu, för att få lite stimulans i vardagen