• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Aurora1979

Kelsson: Nja inte riktigt kryssning, ska åka till Finland på min fasters begravning. Vi var inte nära eller så utan följer mest med som stöd till pappa. Min lillebror o hans lilla familj följer oxå med så det ska på ett sätt bli trevligt.... och så får man ju iaf träffa lite släktingar som jag inte sett på länge, ja sen min mammas begravning när jag tänker efter. Undrar varför min släkt är sån att vi bara träffas för bröllop eller begravningar.. suck!

Karmosin: haha ibland får jag för mig att min man inte andas, så måste ta ur öronpropparna och lyssna. ;) Tror jag får vänja mig av med att sova med öronproppar när bebis kommer. :P

Tack för era grattis till v.30. :D Solig   Idag är första gången på föräldrautbildningen oxå. Ska bli intressant att se om man lär sig något nytt?! =)     

• Speck
    Vickan: tack för de orden, gillar verkligen hur omtänksamma alla är här! jo det dröjde 3 dgr innan jag vågade gå på toa.. Jag tänkte ge det nån/några dgr till sen ringer jag min bm o ber henne kolla på "underredet" igen om jag inte tycker de blir bra.
  • strössel

Aurora: Vad kul med föräldrautbildning det var meningen att vi skulle ha det idag kl 9-16 men när vi var hos bm sa hon att en annan bm som hade placerat ut oss på föräldrautbildningen hade skrivit fel så vi ska dit den 13/9 istället och den andra utbildningen är när jag är i v 38 rätt sent tycker jag.

Vickan l: Visst är det så bebisarna kommer komma titt som tätt sen så roligt Skrattande var det bara du och jag och Speck som inte vet kön på bebisen ? Det är oxå lite roligt att se vad vi kommer få Flört

Kelsson: Vad är det för kryssning du ska på ? Jag ska åka till Öland över helgen med min syster och min man om han får ledigt.

• Kelsson1

Aurora: Beklagar ändå sorgen. Begravningar är inte roliga även om det inte är närstående. Vår släkt är också sådan, vi träffas också nästan bara vid begravning o bröllop... STOR KRAM TILL DIG!
    Sover du också med öronproppar? Trodde att jag var ensam om det! Jag måste också vänja av mig de innan ebbis kommer...

• Aurora1979

Najje: Kommer inte ihåg om jag sagt grattis och välkommen till tråden?!?! OM jag glömt så GRATTIS!! {#emotions_dlg.flower} Gravid

Speck: Bra att ni börjat hittat er stil som funkar! =) Klart att det tar ett par dagar att lära känna varandra! Baby

Strössel: Ja jag fick välja mellan några kursstarter och jag tyckte att oktober var lite sent så det fick bli nu.

Kelsson: Synd att vi inte åker samma båt! :/ Och nä begravningar är alltid tunga och jobbiga, fyy. :( 
    Började sova med öronproppar när jag började jobba nätter och sen har jag väl vant mig med att det är lite tystare så nu kan jag inte somna utan dem!        

• anderska

Då har vi varit på RUL idag. BF blev framflyttat till 1 februari. Så inga stora förändringar. Så imorgon går jag in i v 19. Allt verka se bra ut och det var underbart att få se sin bebis så länge som vi gjorde =) En underbar känsla =) Är så lycklig{#emotions_dlg.flower}.

I eftermiddag ska jag besöka badhuset som äntligen har öppnat igen. Ska bli skönt att få plaska lite =) Hoppas ni andra har en toppen dag //KramSolig 

• Kelsson1

Aurora: Jag började sova med öronproppar när hunden flyttade in (hon snarkar vääääldigt mycket o högt) och kan inte heller sova utan de längre...

anderska: STORT GRATTIS TILL LYCKAT RUL!!! Jag levde nära på en vecka med leende på läpparna efter RUL hoppas det blir så för dig också

• anderska
    Kelsson1 skrev 2011-08-30 13:10:35 följande:
    Aurora: Jag började sova med öronproppar när hunden flyttade in (hon snarkar vääääldigt mycket o högt) och kan inte heller sova utan de längre...

anderska: STORT GRATTIS TILL LYCKAT RUL!!! Jag levde nära på en vecka med leende på läpparna efter RUL hoppas det blir så för dig också

ja jag är så lycklig så det nästan är töntigt ;) Nu kan jag verkligen tro på att det finns en liten krabat i min mage =D Nu längtar jag tills jag kan känna den ordentligt!
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011