• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Vickan I

Anderska - Grattis till lyckat RUL. Du ska vara larvigt lycklig nu . Så man ska känna efter en milstolpe som lyckat RUL!

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • anderska

Jis: Du börjar bli (som min sambo säger till mig) Rund och go om magen :p Detta är den enda gången jag njuter av att vara "tjock" I Love ItSolig

• Jis
    anderska skrev 2011-08-30 14:41:41 följande:
    Jis: Du börjar bli (som min sambo säger till mig) Rund och go om magen :p Detta är den enda gången jag njuter av att vara "tjock" I Love ItSolig
    Jag med, kör stenhårt på figurnära tröjor nu, nått jag inte haft på länge. jag vill visa hela världen min mage.
  • anderska
    Jis skrev 2011-08-30 14:43:47 följande:
    Jag med, kör stenhårt på figurnära tröjor nu, nått jag inte haft på länge. jag vill visa hela världen min mage.
    ja det är nog första gången jag gör det med. innan har jag alltid haft svarta kläder (tror jag ser mindre ut, fast man inte gör de i svart) nu köpper jag precis de kläder som jag tycker är snygga =D underbart med gravid mage =D
  • Kelsson1

anderska: Fortsätt du att vara löjligt lycklig, det är med all rätt!

Jis: Väldigt fin mage! Jag har som mjukt fläsk undertill därför blir det inte några magbilder från mig...

• Najje79

Jis: Vilken underbar mage! Du är jättefin!

anderska: Vad härligt att allt såg bra ut på RUL! Grattis!

Aurora: Tack för välkomnandet! =)

Till helgen kommer makens bror och nästa helg kommer svärföräldrarna, så huj så åkte väl jag på en penecillinkur då! Skrattande

• Kelsson1

Najje: Härligt att du har lite annat att se framemot så du slipper nojja över VUL!
    Penicilinkur? Har du blivit sjuk?

• Najje79
    Kelsson1 skrev 2011-08-30 17:51:37 följande:
    Najje: Härligt att du har lite annat att se framemot så du slipper nojja över VUL!
    Penicilinkur? Har du blivit sjuk?
    nejnej, men svärmor och jag brukar alltid sitta och tjöta halva natten över en flaska vin (eller två..) samma med svågern fast då är det öl... tur att inte träffas mer än tre gånger per år....
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011