• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Najje79
    Aurora1979 skrev 2011-09-14 22:05:35 följande:
    Najje: låter toppen, två vilsna gravida i Göteborg! ;)
    Du kommer säkert ångra dig om att vilja ha magen sen hehe... ;)
    hahaha, antagligen!
  • Aurora1979

Najje: Du kan väl inboxa mig om när det passar för dig...

Måste göra mig i ordning för en natt på jobbet, med trötta och ömma ögon. URK! Funderar på om jag ska vara så fräck som att be om sjukskrivning snart, iaf 50% eller nåt... Hörs i morgon!

• Najje79

Aurora: Jag inboxar dig. Tycker absolut att du ska sjukskriva dig, snart är det dags förlossningen och sedan ska du ta hand om bebis, ingen mening med att köra slut på dig nu innan! Ta det lugnt på jobbet! Kram!

• Enya70
    Sputnik II skrev 2011-09-14 21:47:28 följande:
    Stort Grattis Enya till graviditeten!!! {#emotions_dlg.flower}
    Tack Glad!
  • Enya70
    Jis skrev 2011-09-14 23:03:45 följande:
    Visst har jag grattat dig Enya, men för säkerhetsskull, Grattis:)
    Det tror jag du redan gjort, men tack igen Skrattande
  • Aurora1979

Najje: har tagit dig på ordet och tar det lugnt på jobbet i  natt.... Men nu får jag nog sätta igång igen. Ska prata om sjukskrivning med min BM på måndag tänkte jag, så får vi se vad vi kommer fram till.

• Kelsson1

Ni alla sätter igång o skriver efter att jag har gått o lagt mig . Är det bara jag som inte orkar hålla mig vaken efter kl 21?

Najje: Ibland drar tankarna iväg med en , bra att ha vänner som hinner bromsa upp...
    Jag har inte spytt en enda gång, mår bara illa. Har som en klump i halsen som sitter där o vill inte gå bort. Jag har varit som du, inte så illamående på morgonen men blivit värre under dagen. Värst har det varit för mig på kvällarna och helgerna.
    Jag hade nog växtvärk nästan varje dag i början, var det någon dag jag inte hade det så nojjade jag extremt mycket om det. Men i ärlighetens namn så nojjade jag även när jag hade växtvärk .
    De flesta nojjorna gav med sig efter KUB.

Vickan: Vad roligt att träffa ännu en IVFare . Jag tror att rekomenderar läkare igångsättning så går det säkert bra. De skulle nog inte rekomendera något som är farligt för bebis eller mamma.

Aurora: Du är såå fin!

Lillstintis: Jag har superdåligt minne, får därför använda ett litet textdokument som jag skriver på så fort jag kommer på något jag vill kommentera och klistrar sen in och postar .

• kasa01

Strössel, Jis, o Aurora Vad fina bilder ni delar med er av!! Så roligt att se.

• strössel

Kasa: Vad roligt att du tycker det, alla bilder är välkomna oavsett magar inköp osv Glad

Ego: Idag ska jag till Mvc kl 12 , skulle lämna ett morgon urinprov som jag helt glömt bort så nu är det försent för det. Får se om jag ska lämna ett i morgon istället.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011