• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Jis

Bildet är så roligt, jag vill se fler haha.
    Åh, idag är en sån bra dag, lagom med saker på jobb, skön cykeltur hit, sol ute, ska möta upp mannen och kolla på stan efter jobb, laga någon god middag å sen njuta av att känna F buffa omkring i magen... 

• strössel

Jis: Vilken underbar dag du kommer ha Glad trodde faktiskt jag skulle bli Stockholms bo eftersom jag dejtat stockholmare och så träffar jag en från andra kusten Flört

Ego: Hoppas detta blir en lycklig dag för mig , hyresvärden och fiber chefen ha varit här och vi kanske får ny tapetserat i bebis rummet för det är där listen sitter snett och det accepterar vi inte. Och det får fiber chefen betala får besked om det i morgon tror jag. Vi har tapetserat det rummet iofs för ca ett år sedan men det gör inget. Kommer välja en annan färg i såna fall, nu är det ljusblått kanske blir beight eller nåt.

• Enya70
    Jis skrev 2011-09-15 10:25:55 följande:
    Bildet är så roligt, jag vill se fler haha.
    Åh, idag är en sån bra dag, lagom med saker på jobb, skön cykeltur hit, sol ute, ska möta upp mannen och kolla på stan efter jobb, laga någon god middag å sen njuta av att känna F buffa omkring i magen... 
    Låter så härligt! Ha en underbar dag Jis!
  • strössel

Ego: Det gick jättebra på Mvc besöket idag, hjärtljuden låg på 136 och proverna var bra. Kurvan var en aning över strecket den här gången och huvudet var fixerat men ruckbart. Berättade vilken smärtlindring jag kan tänka mig att ha på förlossningen, ska få en Tens att testa hemma. Nästa mvc besök blir om två veckor Glad nu är det 5,5 vecka kvar till BF.

• Kelsson1

Strössel: Härligt att höra. Tänk lite drygt en månad så är du mamma med liten liten bebis!

• Vickan I

Härligt Strössel, inte långt kvar för oss nu !!!!!!

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Eileen1

En aning bättre, vänster hand har blivit bättre, kan tom läsa en bok längre än 1 minut om jag håller i den med vänstern. Så nu finns hopp om en frisk vänster efter födseln, troligen bättre pga av svalare väder och mindre svullnad. Är lycklig för varje dag den är hyfsad. Högern ska opereras om 2 veckor sen lite rehab och troligen 3 veckor på jobbet innan jag är mammaledig, så är jag lite gladare och hoppfullare och piggare då jag får sova lite mer utan smärta. 3 månader kvar till BF.

• Jis

Strössel: jag träffade en skånepåg, men som tur var var han trött på en skånska myllan å ville till Sthlm. jag har själv svårt att se mig i Malmö ska erkännas..:) Jag älskar att bo i Sthlm, det jag kan sakna är att bo i ett hus..men man kan ju inte få allt.
    Bra att det verkar som att de ska fixa allt med lghten, man blikr så sur att hantverkarna inte har någon yrkesstolthet utan kan lämna saker fult uppsatta osv...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011