Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Åh, Vickan, vad jobbigt för dig! Har du ingen som kan komma och avlasta dig ett tag, gå en promenad med barnen så du kan få i dig lite mat i lugn och ro och få sova en stund? säger som söte, hoppas du kan ta emot Jis erbjudande. Kramar i massor!

• Najje79

massa: Jag köpte mamma leggings och mamma byxor i v 13 tror jag det var, underbart, vilken lättnad det var!

• Najje79

Vickan: Bra att du har hjälp, men det hjälper såklart inte mot lillens skrikande. Förstår att det måste vara frustrerande att inget hjälper. Vad säger BVC om hans rosslande? Styrkekramar!

kattm: Jag tror vi har minst en sådan låda i varje rum... Glad
    Spännande med BF idag!!

• Najje79

Vickan: Jag tycker ni ska boka privat då, inte för att det behöver vara något med luftrören, låter mer som han har hamnat i en ond cirkel stackarn. Tråkigt att inte BVC ger mer förtroende. Krmais!

skatten: De har inte sagt något om det till mig, men å andra sidan räknar de ju med att de ska komma tidigare, så jag har inte frågat.

• Najje79

Hur gjorde ni med fotografering vid förlossningen? Är jag naiv om jag tror att maken kommer hinna knäppa några få kort iallafall? Vill så gärna ha foton från förlossningen, men det kanske är att vara överambitiös?

• Najje79

Luella och MrsC74: Hahaha, nej, jag vill kanske inte att han tar kort när jag ligger och krystar som värst, utan mer innan på sjukhuset när man väntar och när bebisarna kommer upp på bröstet.

• Najje79

tack för tipset om Åhléns, maria liam och Jis, ska ju in till stan idag och passerar Å, ska ta en kik där. Kom på att jag måste nog inhandla någon form av tunnare overall till twinsen, det kommer ju inte vara högsommarvärme när de kommer precis... ska kolla HM och Lindex också.

• Najje79

Hittade ingenting idag, sååå besviken. De hade jättefina fleeceoveraller på Åhlens för 299:- men de fanns bara i större storlekar, på HM fanns det inget och på Lindex fanns det fina gråa lite tunnare men också dem i fel strl. Så sur!
    Jag var också och hämtade ut gratisboxarna på Babyproffsen och Apoteksgruppen, tur att jag hade läst i en tråd innan om hur lite det egentligen är i dem annars hade jag blivit grymt besviken! Massor av erbjudanden men då binder man ju upp sig och ska krångla med att avsluta. Kuponger (kanske fyra sammanlagt) som alla gick ut i december 2011.... Tur att man inte betalade för detta!

Hittade iallafall en jättefin amningsbh som jag köpte, men jag vågar inte köpa på mig fler eftersom jag inte har en aning om hur brösten kommer förändras i strl. Och så  köpte jag fyra små hakklappar (dregeldukar Flört) i olika färger.

Kelsson: .... joooo, jag skulle ta det lugnt.... jag ska det, imorgon! Hjärta

• Najje79

Carlan: Åh, sicken liten docka, hon är bedårande!!! Vilken fin sida du har, ska kolla runt lite mer. Kanske kommer det en beställning, de var jättefina! Hur mår du?

• Najje79

vinterbebis: Tack för tipset, det är kanske så jag ska tänka, får åka och kolla nästa vecka igen.

speck: Jag har 85DD i vanliga fall, så jag vet inte vart detta ska sluta... nu har jag iofs minskat i omkrets, men brösten är ju mycket större än innan. Kan man bara ringa företagen så skickar de nya kuponger?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011