Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

skatten: Kan det vara slemproppen? Den kan ju se lite olika ut. Bra att du ringt BM! Håll oss underrättade!!!!

• Najje79

Okej, vad bra att det inte var någon fara. Ta det lugnt idag så bebisen vill stanna ett par veckor till. Kramis!

• Najje79

Aurora: Vilken jättefin tavla!

Vad packade ni i BB väskan? jag håller på att göra upp en lista över det jag ska packa, men vad tyckte ni var det viktigaste och hur mycket behöver man i tex klädväg till bebisarna och mig?

• Najje79

Tack för alla bra tips. Dryck och snacks är uppskrivet. Svårt att veta hur mycket kläder man ska packa, men maken får åka hem och hämta om vi skulle bli kvar längre, jag lägger ner för tre dagar till att börja med.

Inanna: Grattis till lyckat RUL!!! Tänk att du redan är i v 19, snart halvtid! Jag har också moderkakan i framvägg och kände nog inte riktiga sparkar förrän i v 20-21 och då är det två som lever rövare därinne, så du kommer med säkerhet att snart känna din lill*!!

• Najje79

Hur värmer ni ersättningen? har ni vattenkokare som man kan ställa in 40 grader eller går ni på känn? eller micrar ni?

• Najje79
    Najje79 skrev 2012-03-10 14:35:58 följande:
    Hur värmer ni ersättningen? har ni vattenkokare som man kan ställa in 40 grader eller går ni på känn? eller micrar ni?
    Ja alltså vattnen till ersättningen menar jag...
  • Najje79

Aurora, Luella, Jis o Vickan: tack för svar. Då behöver jag inte köpa ny vattenkokare då...

• Najje79

maria liam: tack för svar! smart med "nattblandningen".

kattm: vad bra med svar från en expert, skönt att slippa nojja över det, då räcker det med att värma till ättemperatur och blanda med ersättningen. tack vännen!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011