Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
skatten: Kan det vara slemproppen? Den kan ju se lite olika ut. Bra att du ringt BM! Håll oss underrättade!!!!
skatten: Kan det vara slemproppen? Den kan ju se lite olika ut. Bra att du ringt BM! Håll oss underrättade!!!!
Okej, vad bra att det inte var någon fara. Ta det lugnt idag så bebisen vill stanna ett par veckor till. Kramis!
Aurora: Vilken jättefin tavla!
Vad packade ni i BB väskan? jag håller på att göra upp en lista över det jag ska packa, men vad tyckte ni var det viktigaste och hur mycket behöver man i tex klädväg till bebisarna och mig?
Enya: Grattis till lyckat UL och till en perfekt liten flicka! Fick ni köpa bilder?
Tack för alla bra tips. Dryck och snacks är uppskrivet. Svårt att veta hur mycket kläder man ska packa, men maken får åka hem och hämta om vi skulle bli kvar längre, jag lägger ner för tre dagar till att börja med.
Inanna: Grattis till lyckat RUL!!! Tänk att du redan är i v 19, snart halvtid! Jag har också moderkakan i framvägg och kände nog inte riktiga sparkar förrän i v 20-21 och då är det två som lever rövare därinne, så du kommer med säkerhet att snart känna din lill*!!
Hur värmer ni ersättningen? har ni vattenkokare som man kan ställa in 40 grader eller går ni på känn? eller micrar ni?
Aurora, Luella, Jis o Vickan: tack för svar. Då behöver jag inte köpa ny vattenkokare då...
maria liam: tack för svar! smart med "nattblandningen".
kattm: vad bra med svar från en expert, skönt att slippa nojja över det, då räcker det med att värma till ättemperatur och blanda med ersättningen. tack vännen!
Kelsson: Mäter ni temperaturen eller skvätter ni lite på handleden?