Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Så är det säkert! Då vill man väl bara ha ut dem så man äntligen kan få hålla om sina mirakel.
    Men det är så svårt att föreställa sig att det som rör sig i magen faktiskt är mina barn, som jag har längtat efter i så många år och som jag nu har burit och haft en alldeles egen relation till i så många månader!

• Najje79

MrsC74: Men vännen, du måste vara försiktig!! Vad skönt att allt såg bra ut med bebis. Nu får du vila så inte foten blir värre. Vi har bestämt oss för Adrian och Luca, men är fullt medvetna om att det komma ut några helt andra... men vi har inga andra namn så det måste passa dem Flört. Har ni bestämt namn?

Kelsson: Med tanke på hur länge ni har kämpat så är det klart att det känns overkligt, lyckan är total!

• Najje79

MrsC74: Jättefina namn!! varför har jag inte tänkt på Julian, det är ju sååå fint!

Kelsson: Man står ut med mycket när de små liven ger så mycket tillbaka, även om det "bara" är ett leende!

• Najje79

maria liam: vad söt han är, jättefina kläder. Kollade också på dem men de fanns inte i rätt strl. Vad skönt att det löste sig med din man.

• Najje79

Luella: vad skönt att ni har fått plats på en annan förskola. Hur gick det med de små som stod och grät ensamma, tog du upp det med föräldrarna eller löste det sig ändå? Tycker också det verkar väldigt oengagerad personal, det värsta som finns är ju att vara dåligt påklädd ute, jag kan liksom inte låta bli att rätta till kläderna på barnen om något sitter fel... Hoppas verkligen att ni blir nöjda med det nya stället, egen kokerska, vilken lyx! Det kommer att bli jättebra!

söte: Stackare! Jag vet hur jobbigt det är att inte få sova, man blir helt knäpp! Jag vet inte om det hjälper men en kvällspromenad några timmar innan du ska gå och lägga dig och sedan när du kommer hem sitt med benen högt. Har du prövat stödstrumpor, det kanske hjälper?

vinterbebis: Gillar han tumringar? I så fall kan du köpa någon enkel tumring (eller dylikt) och gravera in dotterns födelsedatum och namn.

• Najje79
    Söte79 skrev 2012-03-16 08:47:39 följande:
    Tack tjejer för era råd och tips!! Detta är så jobbigt och jag blir bara mer och mer desperat för varje natt. :0( Vill heller inte ta upp det med läkaren för jag känner mig så gnällig. Går ju redan en gång i veckan pga lunginflammation, sammandragningar och knäckt revben.. Ska jag nu börja gnälla om benen också så tror han väll jag är helt dum. :0( Snälla förlåt mig för mitt gnäll här inne också! Men 7 veckor börjar tära på en nu. Jag ser ut som ett lik och känner mig som ett också.

Maria Liam: Liam är såååå söt!
    Ta upp det med din läkare. jag förstår det där med att känna sig gnällig, men efter 7 veckor med allt du gått igenom är en jättelång tid!! Du måste be om hjälp. Resten av kroppen kommer inte att läka och bli bättre om du inte sover, kroppen måste få den pausen. Du ska orka bli mamma sedan också och gå igenom en förlossning. Läkaren kommer inte tycka att du är gnällig och gör han det så gå till en annan läkare, de måste ta dig på allvar!!
    Styrkekramar!
  • Najje79

Kasa: Vilken otrolig kollektion och vad vacker du är! Älskade ponchotröjan! Vart kan man hitta dina kläder till försäljning?

• Najje79

Luella: Du är inte feg, du uppmärksammade ju problemet och tog upp det med personalen. Oj, är det så många som ska byta! Bra för din dotter att slippa börja ensam, det blir ju jättetryggt att få med sig så många kompisar.

• Najje79

kattm: Vännen, det finns inga ord, hoppas så innerligt att allt går bra. Tänker på er. Varmaste Kramarna!  Hjärta

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011