Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Speck: tror hon var på BF+10.

MrsC74: Jag vet, varje gång tråden uppdateras så håller jag tummarna att det ska vara goda nyheter om deras lilla!

Hoppas att allt går bra för er kattm!

• Najje79

Har sovit oroligt, många tankar snurrar... hoppas hoppas allt har gått bra.

Jag kan inte börja förstå den rädslan och oron ni går igenom Kattm. Varma Kramar till er alla tre!

• Najje79

kattm:  Det finns inga ord över orättvisan! Våra tankar går till er. Många kramar!

• Najje79

Vilken fin idé Vickan, att tända ett ljus.
    Vi kanske alla kan tända ett ljus för lilla Ingrid, kattm och hennes man ikväll? Jag gör det nu.

• Najje79

Luella: Så går mina tankar också. Tårarna kommer hela tiden. Det är så otroligt orättvist! Oförståeligt, overkligt!

• Najje79

Vi har delat så mycket med varandra. Det är otroligt vad mycket personligt vi har skrivit till varandra här, både inom IVF, graviditet men även våra liv i övrigt. Ni betyder otroligt mycket för mig, jag har blivit hjälpt och stöttad så många gånger här inne och jag gör mitt bästa att stötta och ge tillbaka. Vi har verkligen delat glädje och sorg, utbytt erfarenheter och löst problem, tillsammans!

När något sådant här händer inser man hur skört allting är, hur lite man vet om framtiden. Vi härinne har kämpat i motvind, vi har inte gett upp och vi har gjort det tillsammans!

Ni är värda guld, alla här, ni har gjort skillnad, ni ger betydelse.

kattm: Hoppas ni får allt stöd som går att få, vi finns här för dig!

• Najje79

Vickan: Usch, vilken jobbig natt ni har haft! Hoppas Alvin mår bättre nu och kryar på sig snabbt. Kram!

• Najje79

Enya: Precis så tror jag det är, det blir på riktigt. Det är ibland lättare att sätta ord på känslor och upplevelser när man inte måste sitta ansikte mot ansikte med någon. Jag har delat med mig av saker och ställt frågor här, till er, som jag inte har gjort med mina närmsta vänner. Även om jag inte har träffat någon av er på riktigt så betyder ni massor.

• Najje79

kattm:
    Älskade, älskade vännen!
    Det gör mig så ont att ni ska behöva gå igenom detta fruktansvärda. Du beskriver er tid med Ingrid så fint, världens vackraste bebis! vad fint att ni döpte henne och att era familjer fick träffa henne och hon dem.

Er kväll och natt med er dotter låter så betydelsefull och ni gjorde alla rätt! Hon somnade in med sin mammas röst i öronen och den kommer hon alltid, alltid bära med sig.

Skriv så mycket eller så lite du vill. Osammanhängande eller inte. Inga detaljer blir för mycket, inga inlägg blir för långa.
    Du ska vara kvar i den här tråden för vi vill stötta dig, vill vi ge dig värme och omtanke, i den utsträckning du orkar.

Ta hand om varandra.

Varma kramar!

• Najje79

Jag känner igen mig allt det ni skriver, jag gråter och alla problem känns så små, det här har tagit hårt. Jag och maken läste igenom ditt inlägg kattm och vi grät båda två över orättvisan som drabbat er. Ett ljus har tänts för lilla Ingrid två kvällar nu och vi tänker jättemycket på er.

Kasa: Väldigt fint skrivet, precis så är det.

Självklart är jag med på att köpa något. Hur löser vi det på bästa sätt?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011