maria liam: Tror, som de andra har skrivit, att din man inte prioriterar bort dig och Liam. Förstår dig så väl att det känns så. Kan du inte söka lite jobb dit ni i så fall ska flytta nu under tiden du är hemma, bara för att kolla av marknaden. Förstår att du inte vill ge upp ett heltidsjobb, men jag förstår också att han inte vill vara kvar på ett jobb han inte trivs med på 25% om han kan få något annat med mer timmar. Jag vet inte alls hur jag hade tacklat detta, men jag tror det är jätteviktigt att du berättar för honom hur du känner (att han väljer bort dig och Liam) så han får ta in det som en parameter. Styrkekram till dig!
Skatten: Jag hade också blivit orolig, men det finns tid för din bebbe att växa till sig och kolla siffrorna som Vickan fick på sina barn och det blev ju jättebra! Be om extra kontroller framöver, din bebis kommer komma ut frisk och glad, det är jag övertygad om! Kramis!
Ego: Var på UL idag, allt såg bra ut. Ettan väger 1993 g och tvåan 2090 g. Väldigt livliga små killar!! Kändes skönt att se dem igen. Nästa UL blir om 3 veckor, hoppas de stannar tills dess. Läkaren tyckte att bara de stannar i två veckor till så är det ingen fara med dem, så det blir till att knipa .