kattm skrev 2011-09-16 21:49:50 följande:
Tack allihopa! Som sagt, jag såg gravid ut redan innan, speciellt i den här klänningen. All vikt sätter sig på magen på mig (och min mamma och min syster). Under det senaste året med IVF:er och tröstätande och allt annat har jag gått upp en hel del, och nu när det börjar växa lite inifrån också så syns det desto mer. Så fick jag ju börja med mammabyxor redan innan vecka 12 också. Men det är rätt härligt att få se gravid ut, jag har ju längtat så mycket efter det. Får försöka hålla i så att jag inte går upp alltför mycket i vikt bara. Vi äger ingen våg, så jag har ingen aning om min nuvarande vikt. Idag är jag v 15+5. Bilden togs för en vecka sedan.
Som om jag hade skrivit detta inlägg;) nu är jag i v.28 och har en jätte kula men tro det eller ej, resten av kroppen har blivit mindre och som min syster sa igår, det är väl inte så konstigt nu behöver du ju inte tröstäta längre. Faktum är att mina första gravidbyxor som jag köpte i v.11 nu är förstora! ska lägga in en bild senare idag på min mage.