Strössel och
Kelsson - var tvungen att kolla efter då jag tänkte att ni måste räknat fel, men nä, bara 23 dgr kvar!!!!! Har inte tänkt så

. Kanske dax att hämta hem vagnen och bära upp spjälsängen och montera den snart då. Satte mannen att läsa fakta om induktion igår (han läser mer sakligt och inte bara skrämselproganda som jag) så nu känns det liiite bättre också. Hoppas läkaren kan lugna mig lite till på tisdag.
Speck - Stor kram vännen. Det kan verkligen vara tufft i början. Känner igen mig såååå väl i att sitta och storböla på bvc. Det gjorde jag med. Det går inte förbereda sig hur tungt det vissa perioder kan bli och inte beskriva för andra heller. När jag hämtade upp bebisgrejer från källaren så hittade jag handledsstöden/skenorna som jag hade på mig med sonen för inflamationerna jag fick av allt bärande dygnet runt. Var verkligen galet och tänker jag på att nästa barn ska bli likadan får jag panik. Men man glömmer det som tur är. Man minns det var jobbigt som f*n, men inte HUR det var, som förlossningen ungefä

r. Snart ser du ljuset igen

.