• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Kelsson1

Lindis: Men vad skönt att flytningarna är nästan borta. Som jag sa så blödde jag mindre mängder i flera veckor o allt gick bra ändå. Du ska se att det är så för dig också! KRAM!

• marsbebisar

Oj vad ni skriver! Jag hinner inte läsa allt jag... Och verkligen inte kommentera allt. Men det är skoj att det skrivs så mycket. Roligt att läsa.

Lulis: Härligt att allt var bra med er lilla tjej!
    Kelsson: fin bild!      

• Kelsson1

Jis: Jo bara längtar o väntar till nästa vecka då jag kommer in på det som börjar på 3

NN81: Tack!

Hur är det med dig?

• marsbebisar

Kelsson: Det är bara bra. Det är ju fredag :)
    Vi ska göra KUB nästa vecka. Nervös inför detta. Men har inte tid att tänka så mycket. Har fullt upp hela helgen. Ganska skönt.
    Vi hade tänkt vänta med att berätta något för någon till efter KUB. Men det har inte gått. jag är tydligen redan så rund om magen att det inte går att dölja. Trots att jag tar till alla knep jag kan komma på. Folk har frågat rakt ut. Men känns ok ändå. Även om det nu inte skulle gå vägen det här så kan det vara skönt att folk vet så man kan prata om det.    
    Härligt att du snart går in i veckor som börjar på 3! Inte långt kvar nu 

• skatten12

Lindis; varför göra ett sånt prov?
    Skönt att De slutat har de här med !! Sex dagar kvar nu! Hoppas tiden går fort!!
    Kelsson o Strössel grattis till ny vecka :)

Jag v 8 i mon :)

• Eileen1
    Solig lyser från klarblå himmel
    Lyckades höra pyrets hjärta med ihponen i morse, hur tydligt som helst.
    1 månad till min 37 års dag
    2 månader till mammaledighet
    3 månader till BF 16/12
    3:e Trimestern är här och nya vecka 
  • Vickan I
    Eileen - Låter underbart, vilken dag  och välkommen hit om jag glömt säga det innan !

Kelsson och Strössel - grattis till ny vecka IGEN, herregud vad fort det går nu .

Lindis och Dealiy - Skönt att blödningarna verkar vara över eller nästan iaf.    

NN81 - KUB kommer gå bra, men alla här kan relatera till din oro och förstår. Skönt med fullt upp så tiden går.

Aurora - Men oj. Att vissa inte har sex och inte ens sett ett motsatt könsorgan kan jag mkt väl tro i vissa särskilda fall, men att inte veta att samlag behövs för barn? Ok att knappt veta vad samlag ÄR och HUR det går till, men att ngt måste till för ett barn ska bli till, kan man ju tycka man borde tänka iaf .    
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Lindis1974

Dealiy: jo jag har ju berättat att vi fick avbryta vår förra grav. Pga kromosomavvikelse hos barnet. Jag är ju snart 37 oxå så jag hade gjort provet ändå.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011