• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • Maajsi

Skrev om det igår. Konstigt att det nte syns. Var på tul för en vecka sen. Han hade växt på sig bra. 2223 g, fortfarande - 21 % :) längtar så jag snart spricker.

• Maajsi

Var på vändningsförsök i måndags. Usch vad ont det gjorde! Men det lyckades till slut. Kan möjligtvis bli igångsatt under helgen om han vänt sig igen, då detta är en väldigt rörlig grabb. Innerst inne hoppas jag nästan det. Annars är det tul igen på fredag :) 14 dagar kvar som högst!

• fair

Skönt att det gick vägen. Ska du föda i säte? Härligt att det snart är dags!!

• Maajsi

har han vänt sig igen så vänder dom honom igen å sätter igång mig så han inte hinner ändra läge igen.

• Maajsi

Han hade vänt sig! skulle ha blivit igångsatt idag men jag vill vara lite mer förberedd så på måndag sätts jag igång. Oj, så spännande. Äntligen!

• viplanerar09

Å vad spännande. Förstår att du längtar. Lycka till och jag hoppas allt går bra.

• viplanerar09

Hur har det gått? Hoppas att ni fått eran prins nu. Kram

• Maajsi

Nej, ingen bebis ännu. Tappen var omogen å kroppen har inte riktigt velat komma  igång ännu. Jag är hemma nu och vilar till på fredag om inget startar av själv innan dess. Var öppen 2 cm imorse men tappen var fortfarande inte tillräckligt mjuk. Får hoppas att det åtminstone går att ta hål på hinnorna till på fredag.

• viplanerar09

Håller tummarna att ni får hålla och pussa på honom innan helgen. Och lycka till ännu en gång :)

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)