• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • Maajsi

Var på TUL igår. Lillen har tappat i vikt och ligger nu på - 31 % jämfört med tidigare - 27 %. Han beräknades väga 1370 g. Har han tappat mer i vikt till nästa tul om 2 veckor så överväger de att ta ut honom.

• Maajsi

Jag har jätte goda nyheter. Var på TUL idag. Hade förväntat mig att han skulle ha tappat mer och kanske vägt ca,. 1500 g men han beräknas väga hela 1900 g. Det är en viktökning med 530 g sen sist. Helt otroligt! Nu räknas han som helt normalstor och ligger bara på en -21 % :D

• minjalin
    Maajsi skrev 2012-10-12 15:02:57 följande:
    Jag har jätte goda nyheter. Var på TUL idag. Hade förväntat mig att han skulle ha tappat mer och kanske vägt ca,. 1500 g men han beräknas väga hela 1900 g. Det är en viktökning med 530 g sen sist. Helt otroligt! Nu räknas han som helt normalstor och ligger bara på en -21 % :D
    Åh vad härligt att höra!!!!! :D :D :D
  • viplanerar09

Vad roligt och härligt att läsa! Nu håller jag tummarna att det fortsätter!

• Maajsi

Åh, nu är det så nära <3 var på tul förra fredagen å han vägdw då 2223 g, - 21 %, riktigt bra. Blir vändningsförsök på måndag då han ligger med rumpa ner igen. Hoppas ju dock att han redan vänt sig rätt till dess :)

• Maajsi

bf är den 21/11. Får bedömning å hinnsvepning den 15e om inget hänt innan dess :)

• viplanerar09

Så spännande :) har ni varit mer på TUL? Har han växt på sig?

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)