Inlägg från: Tessou |Visa alla inlägg
  • Tessou

Träningsnördar - här samlas vi!

MissMe83 skrev 2012-07-18 12:43:06 följande:
    Tessou: jag är allergiker ja. Men min man är jätte sjuk så jag misstänker att jag fått hans basiller.
    Usch då... hoppas ni blir friska snabbt! Jordgubbar är gott & nyttigt.... Tungan ute
    ELIAS 090326
  • Tessou
    MissMe83 skrev 2012-07-18 12:54:19 följande:
    Jag ska trycka i mig jordgubbar. Jag lovar
    Ha ha, låter bra det!
    Krya på dig!
    ELIAS 090326
  • Tessou
    MissMe83 skrev 2012-07-18 15:30:12 följande:
    Jaha, nu ligger man och väntar på röntgen på akuten. I nackkrage! Blev påkörd bakifrån av en annan bil för två timmar sen. Behöver jag säga att jag är duktigt trött på min otur!!!
    Usch din stackare... hoppas du inte får en massa problem efteråt... ''En olycka kommer sällan ensam'', sägs det ju. Men du har ju tur att få allt fixat utan att behöva betala nånting själv iaf.
    ELIAS 090326
  • Tessou
    MissMe83 skrev 2012-07-19 09:25:43 följande:
    Tessou: ja det är grym tur. Tur var åxå att jag hade den nya bilen, hade jag haft den äldre hade det inte gått lika bra.
    Men jag är duktigt irriterad att jag inte får träna på 14 dagar
    Förstår det.. men du får tänka på att du inte kunnat tränat iaf eftersom du är förkyld!
    ELIAS 090326
  • Tessou
    MissMe83 skrev 2012-07-19 09:47:15 följande:
    Ha ha jo det e sant, å nu ett mens monster dessutom! men 14 dagar!!! Minst!
    *mega suck*
    Ha ha... stackare där! Men nu kan det bara bli bättre!!
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Wilowa skrev 2012-07-27 18:04:30 följande:
    Det var nån som efterfrågade övningar som ger träningsvärk för ett tag sedan, tror det var Misskaos, detta kasnke kan vara nåt.

" target="_blank">

Rolig video, iaf när andra tjejen skulle testa!

Jag har inte tränat alls denna vecka, förutom en MASSA trappspring på jobbet (och mina egna magövningar jag kör varje dag)... Jag blir så trött i denna värme, så jag ooorkar verkligen inte! Jag vet att jag jag blir piggare efter jag tränat, men denna vecka har det varit totalt stopp! Hoppas det blir av nästa vecka...
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Maria1982 skrev 2012-08-04 07:51:33 följande:
    Tänk om det vore hälften så lätt gå ner i vikt som det är att gå upp!
    Jag har försökt att gå upp i vikt i hela mitt liv - och det har aldrig funkat! Det är inte förrän det senaste 1,5 åren som jag har börjat gått upp...

Det är mycket svårare att gå upp i vikt än ner... tyvärr. Vet inte hur mycket hjälp jag fått genom åren, som aldrig funkat!
    ELIAS 090326
  • Tessou

Jag har inte tränat alls denna vecka, har varit sugen.. men sen när det närmat sig har jag avbokat. Vet inte riktigt varför, har känt mig så tung i kroppen bara..... Men imorn SKA jag dansa iaf! Så får jag ladda för nästa vecka istället - dock verkar det skita sig med barnvakt....

ELIAS 090326
  • Tessou

Mage över navel: 71
    Midja: 69
    Stuss/höft: 81
    Lår, typ i mitten: 65
    Överarm, där den är som ''tjockast'': 27

Ser att vi har ganska lika mått, MissMe83. Vi ser även ut att ha lika kroppsform..
    Fast du är brunare än mig! Men det där var 1:a riktiga dagen - kom fram på natten...

Här är en bild på mig från i Maj;

Idag har jag varit på Kick-Off i grannstaden. Mellan 10-14 non-stop, så gott som!
    10-10:50....11-11:50, osv...

Först Afro, som jag tyvärr inte klarar av då jag får så lätt ont i vaderna - troligtvis eftersom jag får kramp så ofta....? Sen gympa, som det var riktigt bra musik på!
    Efter det boxning! Det var SUPERKUL! Mamma blev så chockad över hur stark jag är, har alltid varit så liten/smal/tanig så folk tror nog inte att jag har sån kraft i mig.... Hon var helt slut när det var hennes tur att boxas, ha ha!
    Sist blev det X-press, tror jag det hette... en blandning mellan Crossfit och CXWORX... Jättekul det också!!
    ELIAS 090326
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!