• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Aprilia1977

En bra dag för mig... och denna dag avslutas med äggvita..

Äpple

• godisgrisen
    ETSS skrev 2011-08-10 19:29:40 följande:
    Hej igen hur gick det, blev det av?
    JA! 55 min PW blev det

Känner mig såå nöjd med träningen, tänk om jag hade lika pepp när det gäller maten, eller skräpet jag äter mellan måltiderna. DÅ skulle jag få fantastiska resultat...

Nåja, en sak i taget och snart så lossnar även kosten, tänker inte  ha förbud eller dåligt samvete, det har jag provat och det funkar inte för mig.
  • ETSS
    godisgrisen skrev 2011-08-10 20:58:48 följande:
    JA! 55 min PW blev det

Känner mig såå nöjd med träningen, tänk om jag hade lika pepp när det gäller maten, eller skräpet jag äter mellan måltiderna. DÅ skulle jag få fantastiska resultat...

Nåja, en sak i taget och snart så lossnar även kosten, tänker inte  ha förbud eller dåligt samvete, det har jag provat och det funkar inte för mig.
    Helt rätt Glad
  • godisgrisen
    ETSS skrev 2011-08-10 21:02:11 följande:
    Helt rätt Glad
    Nu sitter jag och smaskar i mig ägg m kaviar och en stooor kopp te, samtidigt som jag dregglar över allt gott som bakas på TV.......
  • ETSS
    godisgrisen skrev 2011-08-10 21:05:32 följande:
    Nu sitter jag och smaskar i mig ägg m kaviar och en stooor kopp te, samtidigt som jag dregglar över allt gott som bakas på TV.......
    Själj knäcker jag en påse gamla chips, men ska snart gå och lägga mig Glad
  • MissKaos

Tack för välkommnanden! Sitter nu i soffan efter att ha sprungit 2,5 km på bandet och kört skivstång. Gick riktigt jäkla kasst... Inte en miskel i kroppen idag. Ides inte ens masa mig ner och springa 2,5 km efter som jag hade tänkt. Drog i mig en gainomax, åkte hem klämde ner värsta omeletten med skinka, en macka och en hel hög kokt broccoli. Hysteriskt sug på broccoli, är lite orolig för min mentala hälsa där. Det brukar inte vara det som man "måste" ha precis.

godisgrisen skrev 2011-08-10 20:58:48 följande:
    JA! 55 min PW blev det

Nä, dåligt samvete fungerar inte. Jag tror mer på att begränsa den delen av kostcirkeln till vissa tillfällen. Då smakar odm godare med än om man äter det hela tiden. Lördagsgodis, fredagsfika och lite chips på fredagarna och evt en söndagsfika Obestämd MEN jag vill eg lägga på mig 2kg muskler... Så jag måste äta. Massor!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Aprilia1977

FÖRSTÅ! Morgonpromenaden avklarad! För första gången på ett bra tag som jag har stigit upp kl 05:00.

Ikväll blir det styrketräning!

Lycka till alla!

Äpple

• Tullemi

Idag åker vi hem från helsingborg. Det ska bli skönt att komma hem till rutiner, träning, vettig mat...ja ordning och reda helt enkelt .

Milea 080217 Lucas 100202
  • Evenstar

Oh första gången på länge jag har träningsvärk i ryggen. Körde ett tungt pass igår, massa latsdrag, pulldown, marklyft och rodd. Det känns idag kan jag lova.
    Jag var riktigt taggad att köra ben idag - MEN jag tror jag börjar bli sjuk. Halsen gör ont, huvudvärken börjar smyga sig på och jag börjar känna mig hängig.
    Jag som aldrig brukar bli sjuk - sist jag var sjuk var innan jul förra året. Hmpf!

Vad pysslar ni med idag?

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!