• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • ETSS

Jag kom mig ut till slut Glad Nu väntar även ett kvällspass, jag tror det blir första gången som jag tränar vid två tillfällen på samma dag, ska bli intressant att se hur trött jag ska känna mig ikväll..

• ETSS

Förresten hjälp så mycket gott ni äter, snålvattnet rinner och jag tror att jag måste fixa mig lite mat Glad

• MissKaos

Men HÄR tror jag jag skriver in mig
    Om jag får?

Tränar på för att förhoppningsvis springa gbgvarvet. Har en dröm om ett mara men det känns som en...dröm..

Idag blir det skivstång på friskis, samt cykling t/f jobbet. Tar nog bilen till gymmet det regnar ngt grymt.. Fast det känns lite slött! Det är ju SÅ bra "gratis" konditionsträning, man ska ju ändå dit lixom. Kan någon motivera mig att springa eller köra på crosstrainern 30 min med vore det bra..

Äta? *hmm* Stoppade i mig en nudelwook me div grönsaker och renskav o kokosmjölk till lunch. Försöker nu komma på ngt gott och vettigt till middag.
    Efter träning: Gainomax och sen hem och äta ngt proteinrikt till kvällen!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • godisgrisen

40 min ben avklarat Längtar efter träningsvärken som kommer........

Ger MissKaos lite motivation och sparkar iväg henne till gymmet

• Mollly

Idag blev det biceps, triceps, mage och rygg träning.  Har några veckor kvar på detta schemat, men känner att det börjar bli lite segt att alltid träna samma sak. Men jag får hålla ut. Magövningarna har jag dock ändrat lite på.,Skrattande

• ETSS
    MissKaos skrev 2011-08-10 13:33:25 följande:
    Men HÄR tror jag jag skriver in mig
    Om jag får?

Tränar på för att förhoppningsvis springa gbgvarvet. Har en dröm om ett mara men det känns som en...dröm..

Idag blir det skivstång på friskis, samt cykling t/f jobbet. Tar nog bilen till gymmet det regnar ngt grymt.. Fast det känns lite slött! Det är ju SÅ bra "gratis" konditionsträning, man ska ju ändå dit lixom. Kan någon motivera mig att springa eller köra på crosstrainern 30 min med vore det bra..

Äta? *hmm* Stoppade i mig en nudelwook me div grönsaker och renskav o kokosmjölk till lunch. Försöker nu komma på ngt gott och vettigt till middag.
    Efter träning: Gainomax och sen hem och äta ngt proteinrikt till kvällen!
    Nya är välkomna, det här är den trevligaste tråden på FL Glad
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-08-10 12:44:05 följande:
    Hej alla! Nu är jag tillbaka från semestern, välgödd ;) drog på mig en förkylning from hell.. Har kunnat träna en dag.. :( idag blev det boxteknik med min pt :) han är hård men rättvis, riktigt bra på att psyka fram energi hos en.
    Hoppas ni har det bra!! Kram
    Själv längtar jag tills säsongen börjar här på gymet, jag bara går, cyklar och styrketränar och skulle vilja testa lite andra träningsformer, men gymet har sommartider ännu.
    Stackars dig med förkylning!
  • godisgrisen

Nyss ätit kvällsmat, laddar för en promenad om ett tag...ska bara låta maten sjunka först.....och vänta till det slutar regna

Både benträning och promenad på samma dag....måste vara all energi från godiset (ja, jag hade kvar från igår och kan inte låta det bli gammalt i skafferiet....) Men nu är det iaf slut, och nästa gång jag går på affären ska jag blunda och springa förbi godishyllan.

• ETSS
    godisgrisen skrev 2011-08-10 17:37:46 följande:
    Nyss ätit kvällsmat, laddar för en promenad om ett tag...ska bara låta maten sjunka först.....och vänta till det slutar regna

Både benträning och promenad på samma dag....måste vara all energi från godiset (ja, jag hade kvar från igår och kan inte låta det bli gammalt i skafferiet....) Men nu är det iaf slut, och nästa gång jag går på affären ska jag blunda och springa förbi godishyllan.
    Håller på att hasta iväg på nästa pass idag jag med, men både promenad och benövningar, mina benhinnor skulle gråta, du gör det bra Glad
  • godisgrisen
    ETSS skrev 2011-08-10 17:42:26 följande:
    Håller på att hasta iväg på nästa pass idag jag med, men både promenad och benövningar, mina benhinnor skulle gråta, du gör det bra Glad
    ja, OM jag kommer iväg...regnar fortfarande *suck*
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!