• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Paradigm

Men tjejer, ni kan ju alltid träna hemma.

• Paradigm
    Mollly skrev 2011-08-08 19:38:15 följande:
    Det blev 5km promenad med hunden istället för träning idagSkrattande
  • Aprilia1977

Har idag spelat basket och jagat barn.... när jag kom hem var jag helt slutkörd. Inte visste jag att småbarn är som duracell kaniner... de bara springer och springer.

I morgon blir det möte med hälsocoach. Jag vet egentligen inte vad jag har gett mig in på, om detta är något för mig, om detta är sista anhalten. Kommer jag att lyckas eller ej, det är den stora frågan. Jag har planerat hela hösten hur jag vill göra med min fritid och har upptäckt att jag har massor, massor med tid. Bara jag kommer i säng i tid, så blir dagarna perfekta!

Kämpar på.... lyckas... faller tillbaka Rynkar på näsan

Äpple

• godisgrisen

En timmes träning idag, känns bra

Dessutom har jag skött maten också, två bra saker samma dag *klappar mig själv på axeln*

• Jennnyn

Hej alla duktiga!

Jag är i Stockholm hos min bror och har inte tränat på tre dagar! Men däremot vräkt i mig en massa skräp. Börjar få lite lätt abstinens nu..I morgon ska vi dock träna på World Class vid Nybroplan där han hänger en del Blir spännande. Kanske finns det en del ögongodis där också (är nybliven singel om ni undrar he he)

• ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-08 18:49:01 följande:
    Men tjejer, ni kan ju alltid träna hemma.
    Så dumt det tänkte jag inte ens på, var bara sur för vädret. Nåväl ny dag idag, ska jobba lite, det är i alla fall lite kroppsligt ansträngade, får se om det blir mer träning sen Glad
  • ETSS
    Jennnyn skrev 2011-08-09 01:27:30 följande:
    Hej alla duktiga!

Jag är i Stockholm hos min bror och har inte tränat på tre dagar! Men däremot vräkt i mig en massa skräp. Börjar få lite lätt abstinens nu..I morgon ska vi dock träna på World Class vid Nybroplan där han hänger en del Blir spännande. Kanske finns det en del ögongodis där också (är nybliven singel om ni undrar he he)
  • cirkuspuman

Jennyn: Där har jag varit två gånger med en kompis och det är nog det största och snyggaste gym jag varit på så passa på att njuta

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!